آموزش گلف به 170 نفر در استان آذربایجان غربی /تلاش می کنیم در دوسال آینده بهترین بازیکنان آینده گلف را پرورش دهیم
29 تیر 1398 - 14:26
برزنجی: رئیس هیئت گلف استان آذربایجان غربی در خصوص دوره آموزشی گلف در این استان بیان داشت:این دوره از تاریخ 22 تیر شروع شد و به مدت یک هفته به مربیگری گودرز مولایی ادامه داشت و در آن 170 نفر در بخش بانوان و آقایان در دو نوبت صبح و عصر آموزش دیدند.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ،سید ریاس الدین برزنجی رئیس هیئت گلف استان آذربایجان غربی در خصوص دوره آموزشی گلف در این استان بیان داشت:این دوره از تاریخ 22 تیر شروع شد و به مدت یک هفته به مربیگری گودرز مولایی ادامه داشت و در آن 170 نفر در بخش بانوان و آقایان در دو نوبت صبح و عصر آموزش دیدند.

وی ادامه داد:حضور مولایی که از مربیان برتر کشور است باعث شور بسیاری در بین ورزشکاران و علاقه مندان به گلف در استان آذربایجان غربی شد.

برزنجی با افزودن این موضوع که 267 ورزشکار بیمه شده در استان داریم افزود: در این دوره صبح ها استعدادیابی و بعد از ظهر ها آموزش را شاهد بودیم.

برزنجی ادامه داد:در حال حاضر سایت سایت آموزشی گلف استان در بهترین نقطه شهر راه اندازی شده در مساحتی حدود 4500 متر مربع ساخته شده و آموزش ها هر روز در این زمین برگزار می شود .

رییس هیات گلف آذر بایجان غربی گفت:ساعت هایی را مشخص کرده ایم که روزانه در این زمین آموزش گلف داشته باشیم .آنچه هم اکنون برای هیات استان مهم است برنامه ریزی کرده ایم تا دوسال اینده استان ما یکی از بهترین و فعال ترین هیات های گلف شود.

برزنجی افزود:تمام تلاش خود را میکنیم که بتوانیم در مدت دوسال بهترین بازیکنان گلف را پرورش دهیم.

رییس هیات گلف اذر بایجان غربی اظهار داشت: برنامه ریزی کرده ایم تا آذربایجان غربی در قله گلف کشور جا داشته باشد.

وی گفت:گلف رشته بسیار جذاب و پرطرفداری است و دراین مدت کوتاه که در این استان فعال شده علاقه مندان بسیاری پیدا کرده است.

برزنجی افزود: با دکتر عزیزی رییس فدراسیون دیداری داشته ایم با استاندار و قول مساعد گرفتیم زمین گلف استاندارد حدود 60 هزار متر را بسازیم .

رییس هیات گلف اذربایجان غربی ادامه داد:با در اختیار داشتن زمین تا یک سال این زمین را خواهیم ساخت تا برای مسابقات نیز بتوانیم میزبان باشیم.|

برزنجی گفت:انتظار ما از ریاست فدراسیون که توانایی زیادی نیز دارند این است که کمک کنیم تا به اهداف و نتایج عالی در گلف کشور دست پیدا کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.