اجرای طرح استعدادیابی وودبال توسط هیئت گلف همدان
29 تیر 1398 - 11:03
طرح استعدادیابی وودبال در پارک ها و بوستان های شهر همدان توسط مربیان هیئت گلف استان از روز گذشته به مرحله اجرا درآمد .
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، طرح استعدادیابی وودبال در پارک ها و بوستان های شهر همدان توسط مربیان هیئت گلف استان از روز گذشته به مرحله اجرا درآمد .

الهام سهاکی مسئول کمیته استعدادیابی هیئت گلف استان گفت : این طرح با هدف شناسایی ورزشکاران مستعد در رشته وودبال در رده های سنی مختلف از دیروز آغاز گردیده است و تا اواخر فصل تابستان ادامه خواهد داشت .

وی افزود : در دنياى ورزش ، شناسايي استعداد مفهوم جديدي نيست . با اين حال به حد کافی به اين موضوع توجه علمي و درستی نشده است. بنابراین یکی از برنامه های اصلی هیئت گلف استان طرح استعداد یابی در کلیه ابعاد و زمینه های مربوطه است و با توجه به اینکه رشته وودبال در پارک ها و زمین هایی که چمن طبیعی دارند انجام می شود در ابتدا برنامه استعدایابی را برای رشته وودبال طراحی نموده ایم تا همزمان با اجرای آن با برگزاری تمرینات و مسابقات گوناگون در پارک ها و بوستان های سطح شهر این رشته بسیار مفرح را همگانی نماییم .

سهاکی در ادامه بیان کرد : پژوهش ها و برنامه ریزی های دقیقی را در این خصوص انجام داده ایم و جهت انتخاب ورزشکاران مستعد براي رشته های ورزشي زیر مجموعه گلف که هر یک خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی دارند ، مربيان مجرب و توانمند هیئت گلف را نسبت به توانايي هاي لازم براي آن رشته ها بطور جداگانه توجیه کرده و آگاه نموده ایم .

وی در پایان وی اظهار امیدواری کرد: نتيجه فرآيند شناسايي استعدادها در بازه زمانی میان مدت به نحو مطلوبی نمایان خواهد شد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.