مراسم اختتامیه مسابقات گلف کشور دختران زیر ۱۸ سال
06 تیر 1403 - 11:16

مراسم اختتامیه مسابقات گلف مسابقات گلف کشور دختران زیر ۱۸ سال در آیلند برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا مراسم اختتامیه مسابقات گلف مسابقات گلف کشور دختران زیر ۱۸ سال با حضور مهرداد جمشیدی دبیرکل فدراسیون گلف در آیلند برگزار شد. در این مراسم جمشیدی با اشاره به اینکه رده سنی زیر […]

پ
پ

مراسم اختتامیه مسابقات گلف مسابقات گلف کشور دختران زیر ۱۸ سال در آیلند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا مراسم اختتامیه مسابقات گلف مسابقات گلف کشور دختران زیر ۱۸ سال با حضور مهرداد جمشیدی دبیرکل فدراسیون گلف در آیلند برگزار شد.

در این مراسم جمشیدی با اشاره به اینکه رده سنی زیر ۱۸ سال سرمایه اصلی و پشتوانه تیم های ملی بزرگسالان هستند و ضمن قدردانی از هیئت‌های استانی که با امکانات و زیرساخت های محدود در رده نوجوانان ورزشکار پروری کرده و تیم آنها در مهمترین رویداد ملی کشور حضور یافتند گفت: پیش بینی کردیم شرایطی فراهم کنیم تا ورزشکاران نوجوان این استان‌ها بتوانند در زمین آیلند زیر نظر مربیان مجرب ،مربیان و سرمربیان تیم ملی بانوان تحت آموزش های تخصصی قرار بگیرند و شرایط حضورشان از طرف فدراسیون برای این ورزشکاران تسهیل خواهد شد.

جمشیدی همچنین از برگزاری اردوی تیم ملی این رده به زودی و با رویکرد استعدادیابی و استعداد پروی در تهران خبر داد.

شایان ذکر است در این مسابقات و بعد از دو روز رقابت، «اسرا قدسی» گلفر کشورمان با‌ ثبت اسکور ۲۱۴ از ‌تهران در بخش انفرادی قهرمان شد و «نرگس حبیبی» با ثبت اسکور ۲۳۰ از اردبیل و «آنیل شابخشی» با ثبت اسکور ۲۴۴ از اصفهان به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

در بخش تیمی نیز تیم استان اردبیل با کسب امتیاز ۷۶۰ به مقام اول، تیم تهران با امتیاز ۷۶۲ به مقام دوم و تیم لرستان با امتیاز ۸۴۵ به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.