کیفیت اردوهای جدید بالاتر رفته است/ بازیکنان رده سنی بالای 55 سال مانند جوانان بازی می‌کنند
26 تیر 1398 - 10:06
داوود اوسطی آشتیانی: داوود اوسطى آشتیانى، سرمربی تیم ملی گلف رده سنی بالای 55 سال بیان کرد: من 50 سال است که در رشته گلف فعالیت دارم و در حال حاضر به عنوان سرمربی تیم بالای 55 سال هستم. از 4 روز اردو، 1 روز تمرین و 3 روز اسکورگیری داریم.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف؛ داوود اوسطى آشتیانى، سرمربی تیم ملی گلف رده سنی بالای 55 سال طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص اردوی تیم ملی بیان کرد: من 50 سال است که در رشته گلف فعالیت دارم و در حال حاضر به عنوان سرمربی تیم بالای 55 سال هستم. از 4 روز اردو، 1 روز تمرین و 3 روز اسکورگیری داریم. بازیکنان خیلی خوبی هستند که می‌توانند بسیار عالی بازی کنند و بازی رده سنی جوانان با آن‌ها تفاوتی ندارد. بازیکنان قدیمی و باتجربه‌ای هستند که فدراسیون برای رده‌های سنی جوانان، بزرگسالان و آن‌ها خیلی زحمت کشیده و فعالیت‌هایی جهت اعزام تیم‌ها داشته است. در هر رده سنی پس از هر اسکورگیری، یک دوره اردو برگزار می‌شود. در نهایت حدود 4 نفر را انتخاب می‌کنیم که اگر قرار شد تیم اعزام شود، نفرات آماده باشند.

وی افزود: در ابتدا من مربی رده سنی جوانان و بزرگسالان بودم و برای اولین بار است که هدایت تیم بالای 55 سال را در دست دارم. سابقه حضور در مسابقات شرکت هواپیمایی لوفتانزا به عنوان بازیکن ویژه، قهرمانی اسپانیایی (جام دیپلمات‌ها)، قهرمانی سفارت کره دارم که در آن‌ها مقام اول را کسب کردم. در مسابقات قهرمانی کشور 55 سال به بالا هم هر سال اول شدم، فقط سال گذشته مقام سوم را به دست آوردم.

اوسطى آشتیانى عنوان کرد: تمام اردوهایی که تا به حال برگزار شده است، در همه رده‌های سنی از کیفیت بسیار بالایی برخورده بوده است و برای برگزاری این اردوها تمام عوامل زحمت کشیدند. کیفیت اردوهای جدید بالاتر رفته و بهتر شده است. دست اندرکاران فدراسیون، کادرهای مختلف و … همه زحمت می‌کشند تا کیفیت را بالا ببرند.

سرمربی تیم ملی گلف در پایان گفت: خیلی خوب است که مسابقات و اردوهای رده‌های سنی مختلف به صورت جدا برگزار می‌شود. این موضوع کمک می‌کند که برنامه هر رده سنی مشخص باشد. مثلا در رده سنی بزرگسالان یک مسابقه اپن وجود دارد که سنین بالا یا سنین جوانان می‌توانند در آن بازی کنند، اما یک سری مسابقات رده‌های سنی بالا تفکیکی هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.