مجمع عمومی سالیانه هیئت گلف استان کرمان
21 خرداد 1403 - 12:16

مجمع عمومی سالیانه هیئت گلف استان کرمان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا و به نقل از هیئت گلف استان کرمان؛ مجمع عمومی سالیانه هیئت گلف استان با حضور دکتر پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان و سایر اعضای این مجمع صبح روز ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ در محل […]

پ
پ

مجمع عمومی سالیانه هیئت گلف استان کرمان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا و به نقل از هیئت گلف استان کرمان؛ مجمع عمومی سالیانه هیئت گلف استان با حضور دکتر پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان و سایر اعضای این مجمع صبح روز ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ در محل هتل پارس برگزار شد.

در این مجمع ضمن ارائه گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ هیئت، تقویم سال ۱۴۰۳ توسط دکتر فرازمند رئیس هیئت گلف استان گزارش و تشریح و همچنین گزارش مالی خزانه دار نیز ارائه شد و گزارشات ارائه شده مورد تایید اعضای مجمع قرار گرفتند.

شایان ذکر است در این نشست رأی گیری برای انتخاب بازرس هیئت و نائب رئیس بانوان صورت گرفت و خانم طالبی و آقای امین زاده موفق شدند با کسب اکثریت آراء به ترتیب به عنوان نائب رئیس بانوان و بازرس هیئت برگزیده گردند.

در پایان، عملکرد هیئت گلف استان کرمان مورد تقدیر مدیرکل ورزش و جوانان استان قرار گرفت و همچنین آقای فرازمند از حمایت‌ها و کمک‌ها از جانب فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران نیز تقدیر و تشکر نمود.

روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.