برگزاری نخستین نشست هیئت رئیسه انجمن وودبال در سال جاری
06 خرداد 1403 - 15:57

نشست هیئت رئیسه انجمن وودبال کشور با حضور استاد سالار عقیلی به عنوان عضو هیئت رئیسه برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا؛ این نشست پیرامون رویدادهای در دست اقدام انجمن وودبال و با محوریت مسابقات و ادوار آموزشی صورت پذیرفت. سالار عقیلی طی نخستین جلسه هیئت رئیسه انجمن وودبال با تایید اقدامات […]

پ
پ

نشست هیئت رئیسه انجمن وودبال کشور با حضور استاد سالار عقیلی به عنوان عضو هیئت رئیسه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا؛ این نشست پیرامون رویدادهای در دست اقدام انجمن وودبال و با محوریت مسابقات و ادوار آموزشی صورت پذیرفت.

سالار عقیلی طی نخستین جلسه هیئت رئیسه انجمن وودبال با تایید اقدامات پیش روی انجمن؛ توجه به سنین پایه، تقویت حوزه قهرمانی و تیم‌های ملی و نیز برگزاری منظم رویدادهای آموزشی را مورد تاکید قرارداد. تشکیل تیم هنرمندان موسیقی در وودبال نیز از دیگر موضوعات پیشنهادی استاد سالار عقیلی در این جلسه بود.

مهرداد جمشیدی، دبیرکل فدراسیون و سرپرست انجمن وودبال با تشریح اهداف انجمن در مسیر فدراسیون؛ توسعه هرچه بیشتر وودبال و لزوم گسترش فعالیت‌های این رشته را الزام آور دانست.

سرپرست انجمن وودبال ضمن تقدیر از حضور اعضا هیئت رئیسه؛ جلسه روز سه شنبه مورخ ۸ خردادماه را در مسیر به رسمیت شناختن ساختار وودبال و نیز جذب حداکثری فعالان این رشته عنوان کرد.

در نشست فوق، محمدمهدی سعیدی، نائب رئیس فدراسیون آسیایی وودبال، نرگس نافذ و رحیم فتحی به عنوان ارکان انجمن وودبال حضور داشتند و در خصوص موارد مندرج در دستور جلسه هیئت رئیسه به گفتگو پرداختند.

نخستین جلسه رسمی اعضا و ارکان انجمن وودبال سه شنبه صبح در سالن آکادمی ملی المپیک با حضور کلیه دست اندرکاران رشته وودبال از سراسر کشور برگزار و احکام کمیته‌های زیر مجموعه اهدا خواهد شد.

روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.