برگزاری دوره بازآموزی داوری وودبال با بیش از ۱۲۰ شرکت کننده
29 اردیبهشت 1403 - 14:30

دوره بازآموزی داوری درجه سه وودبال با حضور بیش از ۱۲۰‌ شرکت کننده و علاقه‌مند به داوری وودبال از سراسر کشور امروز برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا و به نقل از انجمن وودبال؛ طی این دوره که بصورت برخط و با همکاری ارزشمند هلدینگ درمپکو و اقای دکتر محسن پاسبان برگزار […]

پ
پ

دوره بازآموزی داوری درجه سه وودبال با حضور بیش از ۱۲۰‌ شرکت کننده و علاقه‌مند به داوری وودبال از سراسر کشور امروز برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا و به نقل از انجمن وودبال؛ طی این دوره که بصورت برخط و با همکاری ارزشمند هلدینگ درمپکو و اقای دکتر محسن پاسبان برگزار شد، بیش از ۱۲۰ شرکت کننده از سراسر هیئت‌‌های گلف استانی حضور یافته و به فراگیری مطالب مختلف در حوزه داوری وودبال پرداختند.

این دوره چهار ساعته از معدود ادوار آموزشی فدراسیون به شمار می‌رود که حجم گسترده‌ای از مخاطبین و شرکت کنندگان را پوشش داده است.

در دوره فوق مواردی نظیر، ویژگی های داوران به لحاظ عملکردی، شخصیت و هویت داور، قوانین و مقررات وودبال، روش‌های ثبت امتیازات و خطاها در وودبال، موارد چالش برانگیز، انواع مسابقات وودبال و نقش داوران و خط نگهداران در آن و نیز اهمیت رکن داوری در ورزش وودبال توسط محمدمهدی سعیدی، نائب رئیس فدراسیون آسیایی وودبال و داور بین المللی به شرکت کنندگان ارائه شد.

شایان ذکر است، طی خردادماه، سومین دوره کشوری داوری درجه۳ وودبال به منظور ارتقاء سطح مسابقات و افزایش سرمایه انسانی در این حوزه در تهران برگزار می گردد‌.

همچنین، داوران درجه سه فعلی انجمن پس از آزمون، درجات خود را ثبیت و تمدید خواهند نمود.

روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.