دوره بازآموزی داوری درجه سه وودبال
25 اردیبهشت 1403 - 12:31

دوره بازآموزی داوری درجه سه وودبال پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت سال‌ جاری بصورت آنلاین برگزار خواهد شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا و به نقل از انجمن وودبال؛ این دوره با هدف تمدید درجات داوران درجه سه وودبال در سراسر کشور و نیز افزایش ظرفیت داوری بعنوان یکی از ارکان کلیدی رشته وودبال برگزار […]

پ
پ

دوره بازآموزی داوری درجه سه وودبال پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت سال‌ جاری بصورت آنلاین برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا و به نقل از انجمن وودبال؛ این دوره با هدف تمدید درجات داوران درجه سه وودبال در سراسر کشور و نیز افزایش ظرفیت داوری بعنوان یکی از ارکان کلیدی رشته وودبال برگزار می‌گردد‌.

انجمن وودبال ایران با ۵۰ داور درجه سه و سه داور بین المللی فعالیت‌ها و رویدادهای مسابقاتی خود را از سال ۱۳۹۲ و نخستین مسابقه قهرمانی کشور پیش برده است.

در بخشنامه رسمی این دوره که از طرف فدراسیون صادر و به کلیه هیئت‌های استانی ارسال شده است، قید شده است که کلیه علاقه مندان به حوزه داوری در سراسر استان‌ها به انضمام داوران رسمی انجمن وودبال می توانند با معرفی‌نامه هیئت استان در کلاس آنلاین پیش رو حضور یابند.

شایان ذکر است، تدریس دوره مذکور توسط محمدمهدی سعیدی، نائب فدراسیون آسیا و داور بین المللی انجمن وودبال صورت می‌پذیرد.

خاطرنشان می سازد، حضور در دوره آنلاین مورخ ۲۷ اردیبهشت برای داوران رسمی درجه سه وودبال به منظور تمدید مدرک داوری الزامی و برای سایر شرکت‌کنندگان اختیاری خواهد بود.

فدراسیون گلف پس از برگزاری آزمون از داوران درجه سه و بررسی نتیجه، فهرست داوران رسمی وودبال را منتشر و سپس یک دوره داوری رسمی درجه سه بصورت حضوری جهت افزایش ظرفیت این حوزه برگزار می‌نماید.

داوران منتخب پس از قبولی در آزمون بنا به تشخیص انجمن وودبال جهت قضاوت در مسابقات قهرمانی کشور دعوت خواهند شد.

روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.