لبخند کودکان کار در هفته هلال احمر
25 اردیبهشت 1403 - 11:22

برگزاری مسابقات مینی گلف ویژه کودکان کار با همکاری فدراسیون گلف، انجمن مینی گلف و مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان تهران به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا؛ جام لبخند کودکان کار ویژه هفته هلال احمر با حضور ۱۷۰ کودک کار با همکاری مشترک فدراسیون گلف، انجمن مینی گلف و مرکز امور جوانان […]

پ
پ

برگزاری مسابقات مینی گلف ویژه کودکان کار با همکاری فدراسیون گلف، انجمن مینی گلف و مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان تهران

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا؛ جام لبخند کودکان کار ویژه هفته هلال احمر با حضور ۱۷۰ کودک کار با همکاری مشترک فدراسیون گلف، انجمن مینی گلف و مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان تهران برگزار شد.

در این طرح کودکان،نونهالان و نوجوانان ۶ تا ۱۴ سال در غرفه های بازی‌های هوش و آشنایی با مینی گلف به صورت تفریحی و بازی‌های کودکانه با حضور مربیان هلال احمر و انجمن مینی گلف در غالب تیم های ۱۵ نفره به فعالیت‌های گروهی و تفریحی پرداختند.

هدف از برگزاری این جام یادآوری ماهیت فعالیت فردی این افراد و فراهم آوردن یک روز مفرح و بدون کار بود. شایان ذکر است؛ در پایان مراسم به کلیه این عزیزان گواهی شرکت در مسابقه،مدال و جوایز نقدی اهدا گردید.

از ویژگی‌های بارز و خاص این مسابقه اهدای مدال طلا و جوایز نقدی یکسان بود تا برابری و رقابت در کنار رفاقت به تصویر کشیده شود.

روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.