محمدمهدی سعیدی نائب رئیس فدراسیون آسیایی وودبال شد
09 اردیبهشت 1403 - 13:54

با ابلاغ حکم نائب رئیسی فدراسیون آسیایی، محمدمهدی سعیدی، برای یک دوره چهارساله دیگر در این سمت ابقا شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا، و به نقل از انجمن وودبال کشور، محمد مهدی سعیدی که پیشتر با رأی مجمع عمومی فدراسیون آسیایی بعنوان نائب رئیس این فدراسیون انتخاب گردیده بود بطور رسمی حکم […]

پ
پ

با ابلاغ حکم نائب رئیسی فدراسیون آسیایی، محمدمهدی سعیدی، برای یک دوره چهارساله دیگر در این سمت ابقا شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا، و به نقل از انجمن وودبال کشور، محمد مهدی سعیدی که پیشتر با رأی مجمع عمومی فدراسیون آسیایی بعنوان نائب رئیس این فدراسیون انتخاب گردیده بود بطور رسمی حکم خود را از فدراسیون بین المللی مربوطه دریافت کرد.

سعیدی، پیش از این نیز در همین جایگاه از سال ۲۰۱۹ لغایت ۲۰۲۳ میلادی انتخاب گردیده بود.

محمد مهدی سعیدی، عناوینی چون داور و مربی بین المللی وودبال، سرداور بازیهای آسیایی ساحلی ۲۰۱۴ پوکت، ریاست و نائب رئیسی انجمن وودبال در سال های ۹۸ و ۹۹، ریاست کمیسیون داوران فدراسیون گلف سال ۱۴۰۰، مدرس رسمی فدراسیون در ادوار مربیگری و داوری(۱۰ دوره)، سرپرستی ۶ دوره مسابقات قهرمانی کشور، مدیریت و سرمربیگری تیمهای ملی در ۳ دوره مسابقات جهانی را در کارنامه ورزشی و مدیریتی خود دارد.

شایان ذکر است؛ بر اساس مصوبه مجمع فدراسیون آسیایی و بین المللی وودبال، محمدمهدی سعیدی از سال ۲۰۲۳ میلادی تا پایان دوره سال ۲۰۲۷ بعنوان نائب رئیس فدراسیون آسیایی حضور خواهد داشت.

فدراسیون گلف ج.ا.ا کسب این افتخار را به ایشان بعنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران و انجمن وودبال تبریک می‌گوید.

روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.