دور برگشت مسابقات نیمه نهایی لیگ برتر گلف
09 اردیبهشت 1403 - 13:19

دور برگشت مسابقات نیمه نهایی لیگ برتر گلف در زمین گلف باشگاه انقلاب تهران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا، در جریان برگزاری دور‌ برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر گلف در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶-۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران، تیم سورتمه تهران و نفت […]

پ
پ

دور برگشت مسابقات نیمه نهایی لیگ برتر گلف در زمین گلف باشگاه انقلاب تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا، در جریان برگزاری دور‌ برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر گلف در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶-۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران، تیم سورتمه تهران و نفت مسجد سلیمان با نتیجه ۲-۲ به تساوی دست یافتند.

به دلیل تساوی در بازی‌های دور رفت و برگشت، براساس آیین نامه مسابقات، یک بازی پلی‌ آف در میدان ۱۸ میان ابراهیم نوری از سورتمه تهران و شاهرخ قنبری از نفت مسجد سلیمان برگزار و شاهرخ قنبری به دیدار نهایی راه یافت.

همچنین در بخش تیمی‌، تیم‌های نفت و گاز مسجد سلیمان و ملی حفاری اهواز به دیدار نهایی این رقابت‌ها راه یافتند.

شایان ذکر است؛ دور رفت مرحله نیمه نهایی این رقابت ها پنجشنبه و جمعه ۳۰-۳۱ فروردین ۱۴۰۳ با حضور تیم‌های ملی حفاری اهواز و آیلند تهران به میزبانی اهواز و نفت و گاز مسجد سلیمان و سورتمه تهران به میزبانی مسجد سلیمان در زمین اختصاصی نفت و گاز مسجد سلیمان برگزار شد. و در نهایت تیم‌های نفت و گاز مسجد سلیمان و سورتمه تهران به دور برگشت این رقابت‌ها راه یافتند.

روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.