شخصیت حقوقی رسانه و شخصیت حقیقی چهره‌ها و ستاره‌ها با میلیونها مخاطب معلمین اجتماع هستند
24 تیر 1398 - 13:09
دکتر عزیزی : رییس فدراسیون گلف در نشست ستاره‌های جمعیت هلال احمر؛ کمپین مشارکت ورزشکاران و هنرمندان با مشارکت فدراسیون گلف و پایگاه اینترنتی ورزش ۳ اظهار داشت: شخصیت حقوقی رسانه و شخصیت حقیقی چهره‌ها و ستاره‌ها با میلیونها مخاطب معلمین اجتماع هستند.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ،دکتر حمید عزیزی رییس فدراسیون گلف در نشست ستاره‌های جمعیت هلال احمر؛ کمپین مشارکت ورزشکاران و هنرمندان با مشارکت فدراسیون گلف و پایگاه اینترنتی ورزش ۳ اظهار داشت: شخصیت حقوقی رسانه و شخصیت حقیقی چهره‌ها و ستاره‌ها با میلیونها مخاطب معلمین اجتماع هستند.

وی ادامه داد: ارزش این کار و مشارکت ورزشکاران و هنرمندان در کمک به سیل زدگان در مداومت و ممارست آن است.

عزیزی اضافه کرد: دو پیشنهاد دارم؛ اول اینکه این کمپین کمک رسانی به خارج از مرزها گسترش پیدا کند و و ستاره هایی که در سراسر دنیا در کار خیر پیشقدم هستند نیز در این مسیر مشارکت داشته باشند.

رئیس فدراسیون گلف افزود: پیشنهاد دوم این است که برای اینکه این حرکت مشهودتر باشد این فعالیت در یکی از تالارهای بزرگ و با حضور هواداران هر چهره انجام شود ؛به شکلی که هر هوادار بتواند صندلی برای خود خریداری کند و در نهایت کمک های مالی از این طریق جمع آوری شود.

گفتنی است کمپین ستاره ها برای کمک به آسیب دیدگان سیل های اخیر با همکاری فدراسیون گلف و ورزش سه، سازمان داوطلبان و جوانان جمعیت هلال‌احمر برای مشارکت در بازسازی مناطق سیل‌زده با همراهی چهره‌های ورزشی، فرهنگی و هنری آغاز و همچنان ادامه دارد.

در این چالش چهره‌های مطرح ورزش و هنر ایران ضمن دعوت از یکدیگر و همچنین از هواداران و مردم، عواید را برای کمک به بازسازی مناطق سیل زده به کار گرفتند.

در این طرح تعداد زیادی از ستاره های ورزش و هنر ایران مشارکت کرده و ضمن اهدای هدایایی برای انجام یک حراج خیریه، خود نیز راسا با پرداخت مبلغی شریک این کار بزرگ و خیر شده اند.

مبالغ اهدایی از سوی شرکت کنندگان مستقیماً به حساب هلال احمر واریز می شود و هدایای ارزشمند ورزشکاران و هنرمندان در خیریه ای با حضور سه طرف تفاهم نامه و ناظر به مزایده گذاشته خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.