مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور با حضور ۱۷۰ مینی گلفر از ۲۴ استان
03 اردیبهشت 1403 - 17:25

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا، احمدرضا دلیران فیروز عضو هیات رئیسه فدراسیون گلف و رئیس انجمن مینی گلف جمهوری اسلامی ایران گفت: مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور توسط انجمن مینی گلف جمهوری اسلامی ایران و با همکاری شهرداری اصفهان، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، فدراسیون گلف و هیات گلف استان اصفهان […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا، احمدرضا دلیران فیروز عضو هیات رئیسه فدراسیون گلف و رئیس انجمن مینی گلف جمهوری اسلامی ایران گفت: مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور توسط انجمن مینی گلف جمهوری اسلامی ایران و با همکاری شهرداری اصفهان، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، فدراسیون گلف و هیات گلف استان اصفهان با حضور ۱۷۰ مینی گلفر زن و مرد از ۲۴ استان از تاریخ ۴ الی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهر اصفهان برگزار می شود.

دلیران فیروز افزود: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته اصفهان و ۱۱۰۰ شهید ورزشکار استان اصفهان و در رده سنی ۱۸ سال تمام به بالا انجام می شود.

رئیس انجمن مینی گلف جمهوری اسلامی ایران گفت: این مسابقات مطابق با قوانین فدراسیون جهانی مینی گلف و به مدت ۴ روز در سایت مینی گلف هجده میدان ادونچر ملک شهر اصفهان برگزار می شود و لازم به ذکر است که چمن های تمامی میادین این سایت قبل از شروع مسابقات بطور کامل تعویض و کل سایت مینی گلف نوسازی و زیباسازی شده است.

دلیران فیروز افزود: کادر فنی و اجرایی برگزاری این مسابقات ۳۰ نفر و از متخصص ترین و با تجربه ترین اعضای انجمن مینی گلف جمهوری اسلامی ایران هستند و فدراسیون گلف نیز بر اجرای فنی این مسابقات نظارت خواهد داشت.

وی افزود: نتایج این مسابقات به همراه مسابقات مینی گلف آزاد کشوری که اسفند ۱۴۰۲ توسط انجمن مینی گلف کشور در چالوس برگزار شد تاثیر زیادی بر دعوت بازیکنان به اردوهای احتمالی تیم های ملی مینی گلف خواهد داشت و نتایج این مسابقات نیز برای فدراسیون جهانی مینی گلف ارسال خواهد شد.

رئیس انجمن مینی گلف کشور در ادامه گفت: در حاشیه این مسابقات عملیات عمرانی ساخت سایت مینی گلف بیشه خزایی اصفهان واقع در جنوب شهر اصفهان و روبروی رودخانه زاینده رود، با حمایت شهرداری اصفهان آغاز خواهد شد.

احمدرضا دلیران فیروز در پایان گفت: جا دارد از زحمات همکارانم در انجمن مینی گلف کشور و حمایت های فراوان شهرداری اصفهان و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و همکاری بی دریغ فدراسیون گلف و هیات گلف استان اصفهان تشکر و قدردانی بنمایم.

روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.