برگزاری مسابقه مینی گلف استانی بمناسبت روز جهانی قدس در شهرستان قائن
17 فروردین 1403 - 22:48

رییس هیات گلف استان خراسان جنوبی از برگزاری مسابقه مینی گلف بمناسبت روز جهانی قدس در قائن خبر داد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا، محمودی؛ رئیس هیات گلف این استان گفت: بمناسبت روز جهانی قدس مسابقه مینی گلف با حضور ورزشکاران از شهرستان بیرجند و قائن در مجموعه اختصاصی مینی گلف غدیر قائن […]

پ
پ

رییس هیات گلف استان خراسان جنوبی از برگزاری مسابقه مینی گلف بمناسبت روز جهانی قدس در قائن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا، محمودی؛ رئیس هیات گلف این استان گفت: بمناسبت روز جهانی قدس مسابقه مینی گلف با حضور ورزشکاران از شهرستان بیرجند و قائن در مجموعه اختصاصی مینی گلف غدیر قائن برگزار شد.

وی در ادامه افزود: این مسابقات یکی از رقابت های مهم جهت انتخاب بازیکنان و مشخص شدن تیم استان جهت حضور در رقابت های مینی گلف کشوری که در اردیبهشت ماه سال جاری در شهر اصفهان برگزار می گردد خواهد بود.

بر اساس امتیازات ثبت شده در پایان این رقابت در بخش آقایان آقای حامد برزگانی مقام اول، محمدامین ابوالحسنی مقام دوم و محسن تقوی مقام سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش بانوان کیانا کدخدا مقام اول ، فاطمه کارگر مقام دوم و حمیده محمدی مقام سوم را کسب کردند که با اهدای جوایز و لوح قهرمانی از بازیکنان تجلیل شد.

روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.