اولین زمین مینی‌گلف استان در شهر گرگان افتتاح شد
19 بهمن 1402 - 8:18
به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر اولین زمین مینی گلف استان در شهر گرگان افتتاح شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، در حاشیه پنجمین دوره مسابقه گلف جام جهان نما با حضور دکتر عزیزی؛ رئیس فدراسیون گلف، مهندس سنگدوینی نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس، مهندس برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان و مهندس حسینی رییس هیات گلف استان گلستان، زمین مینی گلف دبیرستان نمونه دولتی امام علی(ع) گرگان بهره برداری گردید.

سید کریم حسینی، رئیس هیات گلف استان گلستان گفت: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی زمین مینی گلف با چهار میدان و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال افتتاح شد.

سید کریم حسینی تاکید کرد: گلف ورزشی مفرح و بانشاط است که می‌تواند نشاط اجتماعی را در جامعه گسترش بدهد و جامعه نونهالان، نوجوانان و جوانان را به سمت خود جذب کند، بنابراین در تلاشیم تا آن را به درستی به مردم معرفی کنیم و با طرح‌های استعدادیابی بازیکنان آینده دار استان شناسایی شوند که این امر مستلزم داشتن زیرساخت و تجهیز و امکانات است.

وی خاطرنشان کرد: در استان جمعا حدود 200 ورزشکار در رشته گلف و رشته‌های تابعه داریم که از این تعداد حدود 50 نفر بیمه شده ورزشی هستند و درصدد هستیم با انجام زیرساخت و استعداد یابی در مدارس به تعداد ورزشکاران فعال بیافزاییم.

حسینی در ادامه به مزایای گلف هم اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه این رشته در فضای باز و در زمین چمن انجام می شود، برای همین میزان استرس افراد را کم می کند و نشاط، پویایی، سلامت و آرامش را به آنها ارمغان می دهد.

رئیس هیات گلف استان گلستان با تاکید براینکه گلف رشته ای خانوادگی است، افزود: مدیریت شهری و شهرداری می توانند این رشته را همگانی کنند و برای روی آوردن خانواده‌ها و افزایش پیوند اجتماعی و همبستگی بین آنها کمک کننده باشند.

در پایان به نفرات برتر مسابقه مینی گلف به مناسب دهه مبارک فجر با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل به عمل امد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.