افتتاح تنها زمین مینی گلف دارای استاندارد MOS بین المللی شرق کشور در شهرستان قاینات خراسان جنوبی
19 بهمن 1402 - 8:15
افتتاح رسمی زمین مینی گلف شهرستان قائن همزمان با دهه مبارک فجر با حضور جمشیدی دبیرکل فدراسیون گلف ج.ا.ا در شهرستان قائن خراسان جنوبی صورت گرفت.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، تنها زمین مینی گلف دارای استاندارد MOS بین المللی شرق کشور در شهرستان قائن خراسان جنوبی با حضور جمشیدی؛ دبیرکل فدراسیون گلف، محمودی؛ رییس هیات گلف استان خراسان جنوبی، قاصری؛ شهردار منطقه ۲ قاین،ثقوری؛ معاونت فرماندار و رییس هیات گلف شهرستان قاینات، ترحمی؛ رییس اداره ورزش ‌‌جوانان شهرستان قاینات، چند تن از روسای هیات های ورزشی، کارکنان شهرداری و اعضای هیات گلف استان رسما به بهره برداری رسید.

قاصری مدیر اجرایی این پروژه گفت : زمین مینی گلف قائن بعنوان یک زمین استاندارد دارای ۱۸ میدان است که طرح آن توسط فدراسیون گلف کشور تایید و با نظارت هیات گلف استان توسط شهرداری قاین در پارک غدیر این شهر اجرا شد .

جمشیدی؛ دبیرکل فدراسیون گلف در این بازدید ضمن تشکر از همت و توجه شهرستان قائن به گلف و بخصوص رشته مینی گلف قدردانی کرد و گفت با اضافه شدن این سایت مینی گلف به سرانه ورزش، شهرستان قاینات ظرفیت بسیار بالایی را در توسعه این رشته دارد و انتظار می رود در آینده شاهد اخبار خوبی در این شهرستان باشیم.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه زمین مینی گلف قاین استاندارد بین المللی MOS را دارا می باشد امکان برگزاری مسابقات در سطح ملی را دارد.

محمودی رییس هیات گلف استان در این مراسم از تمامی عوامل اجرایی در خصوص ساخت سایت استاندارد مینی گلف در شهر قاین تشکر کرد و گفت : امید است با توجه به وجود زیر ساخت مناسب در این شهرستان شاهد حضور پر رنگ بازیکنان و تیم های شهرستان قاینات در لیگ استانی مینی گلف که در سال آینده مجدد برپا خواهد شد باشیم.

در پایان این مراسم توسط دبیرکل فدراسیون گلف از عوامل اجرایی سایت مینی گلف قائن تقدیر شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.