مجمع عمومی سالیانه هیات گلف استان خراسان جنوبی با حضور مهرداد جمشیدی
17 بهمن 1402 - 15:16
مجمع عمومی سالیانه هیأت گلف استان خراسان جنوبی با حضور مهرداد جمشیدی دبیر کل فدراسیون گلف برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف؛ مجمع عمومی سالیانه هیأت گلف استان خراسان جنوبی با حضور مهرداد جمشیدی دبیرکل فدراسیون گلف و سایر اعضای این مجمع در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در ابتدا محمودی ریاست هیات گلف استان گزارشی از عملکرد اجرایی هیات در سال ۱۴۰۱ را به اعضای مجمع ارایه کرد که میتوان به موارد شاخصی چون؛ برگزاری بیش از ۵۳ عنوان مسابقه در مناسبت های مختلف، برگزاری لیگ مینی گلف، برگزاری اولین لیگ فعال کروکت در کشور ،حضور بانوان استان در لیگ دسته گلف بانوان و برنامه های بسیاری از این قبیل اشاره کرد و در پایان مورد موافقت اعضای مجمع قرار گرفت.

همچنین خانم صبوحی خزانه دار هیات نیز گزارشی از عملکرد مالی ارائه دادند و در ادامه آقای یاسر رضایی بعنوان خزانه دار جدید هیات گلف استان با موافقت اعضای مجمع تایید و معرفی گردید.

خانم قلندری ؛ مسئول پیگیری امور معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن تشکر از عملکرد اجرایی هیات گلف استان، آینده روشنی را برای این رشته پیش بینی کرد و افزود با توجه به پتانسیلی که در هیات گلف استان وجود دارد باید در ادامه مسیر قهرمان پروری را در دستور کار قرار دهند.

مهرداد جمشیدی دبیرکل فدراسیون گلف در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد هیات گلف استان خراسان جنوبی خاطر نشان کرد ارتقا ده پله ای خراسان جنوبی و قرار گرفتن در جایگاه هفتم کشور نشان دهنده کار قوی و تیمی بسیار خوب در استان است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.