نشست کمیته‌های تخصصی انجمن مینی گلف با حضور دبیرکل فدراسیون، نایب رئیس بانوان فدراسیون، رئیس و نائب رئیس انجمن مینی گلف در آکادمی ملی المپیک
07 بهمن 1402 - 10:05
در نشست کمیته‌های تخصصی انجمن مینی که با حضور مهرداد جمشیدی؛ دبیرکل فدراسیون و دکتر فریده شجاعی؛ نائب رئیس بانوان فدراسیون گلف برگزار شد، مژگان کوهی به عنوان سرپرست دبیری و بهناز سربازی به عنوان مشاور امور فنی و برنامه‌ریزی انجمن مینی گلف جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، به نقل از انجمن مینی گلف جمهوری اسلامی ایران، پنل تخصصی انجمن مینی گلف با حضور مهرداد جمشیدی؛ دبیرکل فدارسیون گلف، دکتر فریده شجاعی؛ نایب رئیس بانوان فدراسیون گلف، امیرحمزه توسلی؛ رئیس انجمن مینی گلف، شيوا جهانی؛ نائب رئیس بانوان و روسا و اعضای کمیته‌های این انجمن در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای این نشست دبیرکل فدراسیون و نایب رییس بانوان فدراسیون گلف ضمن تقدیر از هم‌گرایی و هم‌افزایی ایجاد شده در انجمن مینی گلف بر اهمیت توسعه این رشته ورزشی در کشور تاکید نمود و در پی آن نیز نقشه راه و شرح وظایف این انجمن از سوی رئیس انجمن مطرح شد.

برنامه ریزی درجهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مسابقات، دوره‌های آموزشی موثر و تنظیم تقویم اجرایی از موضوعات شاخص مطرح شده در این نشست بود و مقرر شد تمامی برنامه‌های انجمن در ساختار سازمانی و بصورت تیمی پیگیری و اجرا شود. از دیگر بخش‌های این مراسم ارائه گزارش عملکرد فعالیت‌های انجام شده از سوی رؤسای کمیته‌ها بود که هریک به بیان نظرات و پیشنهادات خود به منظور ارتقای سطح برنامه‌های مد نظر انجمن مینی‌گلف پرداختند.

در این نشست، مژگان کوهی به عنوان سرپرست دبیری انجمن مینی‌گلف کشور منصوب شد. در همین راستا از زحمات لادن ملک‌زاده؛ سرپرست پیشین دبیری انجمن در طی مدت مسئولیت نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در ادامه، بهناز سربازی به عنوان مشاور امور فنی و برنامه‌ریزی انجمن مینی گلف جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

همچنین در این مراسم، ضمن معرفی پویا امینی؛ بازیگر مطرح کشور به عنوان رئیس شورای هنرمندان انجمن مینی گلف، وی به نمایندگی از هنرمندان حوزه سینما و موسیقی با ارائه نکاتی حمایت این قشر تاثیرگذار از این رشته ورزشی را اعلام داشت. در پایان مراسم نیز احکام مسئولیت روسا و اعضای کمیته‌ها طی مراسمی تحویل و ابلاغ شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.