مسابقه آزاد مینی‌گلف به مناسبت دهه مقاومت و گرامیداشت سردار سلیمانی
23 دی 1402 - 10:07
از سوی انجمن مینی گلف ایران برگزار شد: مسابقه آزاد مینی‌گلف به مناسبت دهه مقاومت و گرامیداشت سردار سلیمانی با حضور 37 شرکت کننده در محل باشگاه مینیاتور پارک ملت تهران برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی انجمن مینی گلف ایران، مسابقه آزاد مینی گلف به مناسبت دهه مقاومت و گرامیداشت ایام شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی روز پنجشنبه 21 دی ماه سال جاری در باشگاه مینیاتور پارک ملت تهران برگزار شد.

این مسابقه با حضور 37 شرکت‌کننده شامل 27 نفر از آقایان و 10 نفر از بانوان از استان‌های مختلف برگزار شد و در سه راند 12 میدان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در بخش آقایان، مهران رحمتی با 97 ضربه به مقام قهرمانی رسید و محمد شکیبامهر با 98 ضربه و سعید حیدرزاده با 99 ضربه به ترتیب به عناوین دوم و سوم دست یافتند.
در بخش بانوان نیز، مهسا یزدانی‌فر با 110 ضربه به عنوان قهرمانی دست یافت و مریم اسدی با 116 ضربه و سارا مدد با 117 ضربه دوم و سوم شدند.

همچنین در این رقابت‌ها صبا اویسی در بخش بانوان و ابوالفضل طائب در بخش آقایان به عنوان بازیکن فنی معرفی شدند و از زهرا صدرایی‌منش و مهدی دادبخش به عنوان بازیکنان اخلاق تقدیر شد.

مراسم اختتامیه این رویداد با حضور امیرحمزه توسلی؛ رئیس انجمن، شیوا جهانی؛ نائب رئیس بانوان، لادن ملک‌زاده؛ دبیر انجمن و محمد علویون؛ مشاور اجرایی انجمن با اهدای مدال، احکام و جوایز نفرات برتر به کار خود پایان داد.

رئیس انجمن مینی گلف ایران در حاشیه این رقابت‌ها با اشاره به اهمیت زنده نگهداشتن یاد و نام پر افتخار شهدای انقلاب اسلامی گفت: یکی از نیازهای اساسی کشور همین زنده نگه‌داشتن نام شهدا است. به عبارت دیگر بزرگداشت شهدا برای آینده این مرز و بوم حیاتی و ضروری است. همچنین انجمن مینی گلف ایران، ضمن محکومیت حادثه ترور و شهادت جمع کثیری از هموطنان در استان کرمان نسبت به برگزاری مسابقه‌ای تحت عنوان دهه مقاومت و گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اقدام نمود تا به سهم خود حرکتی فرهنگی و ورزشی را در راستای حفظ ارزش‌های ماندگار کشور عزیزمان، داشته باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.