بیانیه بسیج ورزشکاران فدراسیون گلف ج.ا.ا درپی اقدام خصمانه رژیم منحوس صهیونیستی جهت ترور و به شهادت رساندن شهید والامقام سردار سیدرضی موسوی رحمه‌الله علیه
06 دی 1402 - 8:27

بسم‌الله الرحمن الرحیم سید رضی موسوی رحمه‌الله علیه به آرزوی دیرینه‌اش رسید و از وصال معشوقی که عمری میدان به میدان و سنگر به سنگر در طلبش روز و شب نداشت کامیاب شد و مدال پرافتخار شهادت را بر سینه آویخت. راه مکتب سلیمانی با شهادت سید رضی‌ها پایان نمی‌یابد بلکه به تعبیر اثبات شده‌ای […]

پ
پ

بسم‌الله الرحمن الرحیم
سید رضی موسوی رحمه‌الله علیه به آرزوی دیرینه‌اش رسید و از وصال معشوقی که عمری میدان به میدان و سنگر به سنگر در طلبش روز و شب نداشت کامیاب شد و مدال پرافتخار شهادت را بر سینه آویخت.
راه مکتب سلیمانی با شهادت سید رضی‌ها پایان نمی‌یابد بلکه به تعبیر اثبات شده‌ای که راه سلیمانی با شهادت او به پایان نرسیده و «شهید سلیمانی» برای دشمنان خطرناک‌تر از «سردار سلیمانی» خواهد بود؛ این موضوع درباره سیدرضی عزیز نیز صدق می‌کند.

اینک در آستانه سالروز شهادت سردار پرافتخارح لشکر اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از هم مکتباتش نیز به او پیوست. جامعه ورزشکاران فدراسیون گلف ج.ا.ا نیز یاد و نام او را گرامی می‌دارند و به روان پاکش درود و سلام می‌فرستند واعلام می‌دارند آمادگی کامل جهت گوش به فرمان بودن از فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی بوده تا سخت‌ترین انتقامات را از وحوش منحوس کودک‌کش و اشرار جهانی به بهترین شکل ممکن بگیرند. از خداوند متعال برای آن شهید والامقام غفران و رحمت الهی مسئلت می‌کنیم.

#گوش_به_فرمان_توایم_خامنه_ای
#ما_همه_سرباز_توایم_خامنه_ای

🏌‍♂️⛳️ بسیج ورزشکاران فدراسیون گلف ج.ا.ا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.