برگزاری مجمع عمومی‌دوسالانه هیات گلف استان تهران
04 دی 1402 - 9:43
مجمع عمومی دوسالانه هیات گلف استان تهران روز یکشنبه مورخ ۳ دی ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی هیات گلف استان تهران، مجمع عمومی دوسالانه (۱۴۰۱ و ۱۴۰۲) هیات گلف استان تهران عصر روز یکشنبه ۳ دی ماه ۱۴۰۲ با حضور کرمعلی ایرجی؛ معاون مدیرکل، حسین رحیمی‌پور؛ رئیس هیات استان تهران، بهناز سربازی؛ نائب رئیس، لیلا سربازی؛ دبیر هیات و اعضای مجمع در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.
در ابتدای این مجمع، کرمعلی ایرجی؛ معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از برگزاری مجمع عمومی هیات گلف و حضور اعضا تشکر نمود و حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان را از هیات‌های تلاش‌گر اعلام نمود.
رحیمی‌پور در ادامه ضمن تشکر از حضور اعضای مجمع، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ را برای اعضای مجمع تشریح نمود. رحیمی پور همچنین از تلاش‌های کادر اجرایی هیات تهران و روسای هیات‌های شهرستان‌ها در انجام ماموریت‌های فرهنگی ورزشی و توسعه رشته‌های گلفی در سطح استان تهران قدردانی نمود.
سپس ترحمی؛ خزانه‌دار هیات استان گزارشی از اقدامات مالی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ را برای اعضای مجمع تشریح نمود.
همچنین در این مجمع از لوگوی جدید هیات گلف استان تهران رونمایی شد.
گفتنی است در پایان روند کاری و مالی هیات گلف استان تهران به تایید اعضای مجمع قرار گرفت. همچنین علی جوادی؛ مدیرکل و حمیدرضا حسین‌پور؛ معاون مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در این مجمع حضور یافتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.