اقدامات هیئت گلف استان خراسان شمالی در سال 1402/ تلاش برای جذب بخش خصوصی
03 دی 1402 - 9:05
در گفتگو با رئیس هیئت گلف استان خراسان شمالی مطرح شد رئیس هیئت گلف استان خراسان شمالی در رابطه با اقدامات صورت گرفته در سال جاری گفت: در تلاش هستیم بخش خصوصی به عنوان اولویت سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شود.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، میلاد حسینی؛ رئیس هیئت گلف استان خراسان شمالی در خصوص عملکرد هیئت گلف این استان در سال 1402 گفت: از ابتدای شروع فعالیت به عنوان رئیس هیئت گلف استان طی چند جلسه گفتگو با دکتر شاکری؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی در رابطه با فراهم‌سازی زیرساخت‌های مینی گلف در استان خراسان شمالی، تصمیم بر آن شد تا از ابتدای امر بخش خصوصی به عنوان اولویت سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شود.
حسینی ادامه داد: در جلسه بعدی با دکتر محمدزاده؛ مدیرکل بنیاد شهید استان خراسان شمالی، جهت در اختیار گذاشتن زمین در محوطه هتل ایثار شهر بجنورد موافقت‌های لازم صورت گرفت و متعاقب آن طی یک جلسه با مدیر عامل هتل ایثار شهر بجنورد در محل فدراسیون گلف که با حضور دکتر عزیزی؛ رئیس فدراسیون صورت گرفت، موافقت لازم جهت راه‌اندازی زمین مینی گلف در محوطه هتل ایثار به عنوان اولین زمین مینی گلف استان خراسان شمالی صورت گرفت و سپس زمین مذکور راه اندازی و به بهره‌برداری رسید.
وی افزود از ابتدای سال جاری تا امروز، 5 مسابقه استعدادیابی در سطح استان برگزار شده است و برای استعدادهای گروه سنی 7 تا 15 سال در مدارس استان با هماهنگی و همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان برنامه‌ها و کلاس‌های آموزش مینی گلف برگزار شد و تصمیم ما بر آن است تا در رده‌های پایه زمینه آموزش رشته‌های تابعه گلف را در سطح استان فراهم سازیم.
رئیس هیئت گلف استان خراسان شمالی در پایان خاطر نشان کرد: اولین تورشات گلف استان خراسان شمالی تا اواخر آذرماه در محل هتل ایثار شهر بجنورد راه اندازی می‌شود و می‌تواند زمینه مناسبی برای آشنایی بیشتر شهروندان با رشته گلف و این ورزش باشد. همچنین باید اشاره داشت، اولین تمبر گلف کشور به مناسبت هفته پست توسط هیئت گلف استان خراسان شمالی، معرفی شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.