ولی خانی؛ جشنواره نوروزی فدراسیون گلف با استقبال پرشور هموطنان گرامی همراه است
19 تیر 1398 - 9:35
جشنواره نوروزی توضیحات مدیر حوزه ریاست فدراسیون از روند برگزاری جشنواره نوروزی فدراسیون گلف در برج میلاد تهران
پ
پ

عباس ولی خانی مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست فدراسیون در گفتگو با پایگاه خبری فدراسیون گلف در مورد روند برگزاری جشنواره نوروزی اظهار کرد؛ به منظور معرفی گلف و رشته های تابعه فدراسیون از تاریخ دوم فروردین ماه ۹۸ در برج میلاد تهران جشنواره نوروزی فدراسیون برپا شد. در این جشنواره که با استقبال پرشور بازدیدکنندگان همراه است، هموطنان گرامی می توانند از فرصت آموزش رایگان گلف و رشته های وودبال، کروکت، بهکاپ و مینی گلف بهره مند گردند.
ولی خانی ضمن ابراز همدردی با مردم زیاندیده در حوادث اخیر جاری شدن سیل در برخی استان های کشور افزود: متأسفانه در چند روز گذشته ملت ایران اسلامی شاهد وقوع حادثه جاری شدن سیل در برخی از استان های کشور بود ، در تهران هم بدلیل شرایط نامناسب جوی و بارش شدید باران مجبور به اعلام تعطیلی جشنواره شدیم که با مساعد شدن هوا از روز گذشته پذیرای علاقمندان هستیم.
ضمن تسليت به خانواده جانباختگان و آرزوی سلامتی برای مصدومان و خسارت ديدگان، امیدوارم همواره شاهد بارش باران رحمت الهی به دور از حوادث اینچنینی باشیم.
مشاور رئیس فدراسیون در مورد اهداف برگزاری جشنواره خاطر نشان کرد: این جشنواره با هدف معرفی گلف و رشته های تابعه فدراسیون به هم میهنان محترم راه اندازی شد، علاقمندان پس از کسب آموزش های لازم می توانند رشته مورد علاقه خود را انتخاب و با معرفی به هیئت های استانی و انجمن های متبوع ضمن بهره مندی از آموزش های تکمیلی بتوانند همواره در کنار خانواده به رشته مفرح گلف بپردازند.
وی افزود: جا دارد از توجه و حمایت جناب آقای دکتر عزیزی رئیس فدراسیون و اعضا تیم اجرایی جشنواره جهت همیاری در راه اندازی جشنواره نوروزی فدراسیون گلف تشکر نمایم.

ولی‌خانی گفت: در پایان باطلاع هموطنان گرامی میرسانم، این جشنواره تا تاریخ ۱۶ فروردین ماه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب در برج میلاد تهران در حال برگزاری است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.