اختتامیه مسابقه یک روزه آزاد گلف «جام پیشکسوتان» با حضور دبیرکل فدراسیون برگزار شد
28 آبان 1402 - 11:09
اختتامیه مسابقه «جام پیشکسوتان» با گرامیداشت یاد قهرمانان فقید و مقام‌آور گلف و تجلیل دبیر کل و رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون گلف از نفرات برتر، برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، اختتامیه مسابقه یک روزه آزاد گلف «جام پیشکسوتان» (یادواره قهرمانان فقید و مقام‌آور گلف) با حضور مهرداد جمشیدی؛ دبیرکل فدراسیون گلف، محمدرضا نداف‌پور؛ رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون و برخی دیگر مسئولین فدراسیون گلف برگزار شد.
مهرداد جمشیدی؛ دبیرکل فدراسیون گلف در مراسم اختتامیه این مسابقه گفت: در تقویم ورزشی امسال فدراسیون گلف، پیش بینی شده است که هر ماه به صورت دوره‌ای (یک ماه برای بانوان و یک ماه برای آقایان) مسابقه آزاد گلف برگزار شود.

وی افزود: با توجه به فوت مرحوم منوچهر نصیری که چندین دوره از قهرمانان ملی گلف کشور بودند و به اتفاق نام برخی دیگر از پیشکسوتان فقید، پیش بینی شد که این دوره از مسابقه آزاد گلف با نام «جام پیشکسوتان» برگزار شود.

جمشیدی در ادامه گفت: تعداد پیشکسوتان فقید جامعه گلف کم نیست، اما نکته‌ای که باعث شد این جام با نام این عزیزان طبقه‌بندی و دسته‌بندی شود، این بود که پیشکسوتان فقیدی که دارای مقام بین‌المللی و ملی بودند را در یک گروه دسته بندی کنیم و امیدواریم بتوانیم مسابقات آزاد گلف را در رده‌های مختلف با نام جام پیشکسوتان، به صورت منظم و ادواری برگزار کنیم.

دبیرکل فدراسیون گلف افزود: در این دوره از مسابقه از محروم شهباز حسین‌پور، نورعلی بهداروند، منوچهر نصیری، حاجی صفری‌زاده، قدیر کریم‌نژاد (ساکی) و محمود کریم‌نژاد (ساکی) یاد شد.

در ادامه جشمیدی از زحمات استاد مصطفی شهرکی به عنوان مسئول فنی برگزاری مسابقه قدردانی و تشکر کرد.
در پایان توسط دبیرکل فدراسیون گلف و رئیس کمیته پیشکسوتان از نفرات برتر این دوره تجلیل به عمل آمد و احکام و هدایا به این افراد، اهدا شد. لازم به ذکر است، ابراهیم نوری به عنوان نفر برتر و قهرمان این جام، مدال خود را به خانواده مرحوم منوچهر نصیری، اهدا نمود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.