جلسه تقدیر و تشکر مجلس شورای اسلامی از فدراسیون گلف
24 آبان 1402 - 13:35
دبیرکل فدراسیون گلف و اعضای اجرایی کمیته گلف مجلس به دعوت مجلس شورای اسلامی با مدیر کل اداره سلامت مجلس دیدار کردند.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، قریب به یک سال است که کمیته گلف مجلس شورای اسلامی فعال است و در این مدت فدراسیون گلف با ارسال تجهیزات، مربی و سخت افزارهای مورد نیاز، برنامه‌های آموزشی مختلفی برای کارکنان، کارمندان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رشته گلف، مینی گلف و بهکاپ، اجرا کرد که خوشبختانه با استقبال بالایی روبرو شد.

در این راستا دکتر جواد برات؛ مدیرکل اداره سلامت مجلس و سرپرست اداره کل دفاتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر سیفی؛ مسئول کمیته گلف مجلس شورای اسلامی از 14 نفر از اعضای فدراسیون گلف، مربیان، مسئولین و دست‌اندرکاران جشنواره‌های گلف و برنامه‌های اجرا شده توسط این فدراسیون در مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل آورده و تقدیر و تشکر کردند.

در این جلسه، مهرداد جمشیدی؛ دبیرکل فدراسیون گلف با اشاره به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های ورزش گلف و رشته‌های تابعه آن گفت: گلف علاوه برا این‌که رشته‌ای ورزشی و در راستای تندرستی است، یک ورزش روان درمانگر است و با توجه به شرایط سخت کاری نمایندگان و کارمندان مجلس شورای اسلامی، این ورزش می‌تواند اثرات مطلوبی را بر ارتقاء روحیه نمایندگان و کارمندان داشته باشد تا متعاقب آن بتوانند تصمیمات بهتری را اتخاذ کنند. وی در ادامه افزود، گلف یک ورزش خانوادگی، مفرح و بدون آسیب ورزشی است که به توان‌بخشی روح و فکر منتهی می‌شود.

در پایان دکتر برات با تشکر از اقدامات و فعالیت‌های فدراسیون گلف در جهت اجرای برنامه‌های آموزشی برای نمایندگان و کارمندان مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.