برگزاری اختتامیه اولین دوره مسابقات لیگ مینی گلف خراسان جنوبی با اعلام تیم های برتر
20 آبان 1402 - 12:07
لیگ مینی گلف استان خراسان جنوبی با قهرمانی تیم خانه فرزندان امام علی (ع) به پایان رسید.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی هیئت گلف استان خراسان جنوبی، اختتامیه اولین دوره مسابقات لیگ مینی گلف خراسان جنوبی با حضور خانم‌ قلندری؛ مسئول پیگیری حوزه معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، آقای شاعر؛ سرپرست اداره ورزش ‌جوانان شهرستان بیرجند و آقای رمضانی؛ معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی‌ اجتماعی ورزشی شهرداری بیرجند برگزار شد.
رضا محمودی‌زاوه؛ رئیس هیئت گلف استان خراسان جنوبی در این مراسم تصریح کرد: مجموعه مینی گلف استان که با همت شهرداری احداث شده از مجموعه‌های برتر در سطح کشور است که با ارتقا این مجموعه به ۱۸ پار شاهد اتفاقات بهتری در استان خواهیم بود.
وی با اشاره به فعالیت یک سال اخیر هیئت گلف استان افزود: طی یک سال گذشته توانستیم زیرمجموعه‌های هیئت از جمله رشته وودبال، بهکاپ و کروکت را در استان با برگزاری دوره‌های آموزشی فعال کنیم.
رئیس هیئت گلف استان خراسان جنوبی ادامه داد: استان خراسان جنوبی در ارزیابی انجمن‌های زیر مجموعه فدارسیون گلف در سال ۱۴۰۱ در رشته وودبال توانست رتبه دوم را کسب و همچنین در رشته بهکاپ نیز در جایگاه چهارم قرار دارد.
محمودی تصریح کرد: استان خراسان جنوبی در گذشته در جایگاه ۱۷ هیئت‌های استانی قرار داشت و خوشبختانه طی یک سال گذشته توانسته‌ایم با ۱۰ پله رشد در جایگاه ۷ قرار بگیریم.
وی همچنین یادآور شد: از جمله برنامه‌های مهم پیش روی هیات استان راه اندازی لیگ کروکت با عنوان لیگ کروکت خانوادگی به منظور معرفی بیش‌تر و جایگاه این ورزش در بین خانواده‌ها را برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
گفتنی است لیگ مینی گلف استان خراسان جنوبی از اردیبهشت ماه سال جاری با حضور هشت تیم آغاز و با پایان این رقابت‌ها ،تیم خانه فرزندان امام علی مقام اول، تیم میراث فرهنگی مقام دوم و تیم دان و علوفه شرق مقام سوم را کسب کردند.
همچنین خانم فاطمه کارگر به عنوان ورزشکار برتر بانوان و آقای جواد خیرآبادی به عنوان ورزشکار برتر آقایان با کسب بهترین اسکورها، طی مسابقات لیگ معرفی شدند و آقای هادی نیکبخت عنوان بازیکن اخلاق را کسب کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.