دیدار و گفتگو رئیس و دبیرکل فدراسیون گلف با رئیس کنفدراسیون گلف آسیا و اقیانوسیه در ملبورن
03 آبان 1402 - 15:50
رئیس و دبیرکل فدراسیون گلف پیش از آغاز مسابقات گلف قهرمانی آسیا (AAC) با رئیس و برخی از اعضای کنفدراسیون گلف آسیا (APGC) دیدار کردند.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، دکتر حمید عزیزی؛ رئیس و مهرداد جمشیدی دبیرکل فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران به همراه حسن کریمیان؛ سرمربی تیم ملی گلف مردان کشور و سجاد کرمپور قهرمان گلف کشور و ملی پوش اعزامی به مسابقات گلف مردان آسیا (AAC)، پیش از آغاز این مسابقات که به میزبانی استرالیا (ملبورن) از تاریخ 26 الی 29 اکتبر مصادف با 4 لغایت 7 آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود، با تیمور حسن امین؛ رئیس کنفدراسیون گلف آسیا و اقیانوسیه، فیلیپ هاسل؛ نائب رئیس کنفدراسیون گلف آسیا و اقیانوسیه و دومنیک وال؛ مدیر بخش آسیا و اقیانوسیه R&A دیدار و گفتگو کردند.

گفتنی است از جمله موضوعات مطرح شده در این دیدار می‌توان به ارائه گزارش فعالیت‌های فدراسیون، ارائه گزارش طرح ملی استعدادیابی، ارائه گزارش تصویری احداث دهکده گلف مجموعه سرزمین ایرانیان (آیلند)، بحث و تبادل نظر در خصوص تورنمنت‌ها و حمایت از کشورهای در حال توسعه گلف اشاره داشت.

به طور کلی در این گفتگو گزارش فعالیت‌های فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران مورد استقبال و تایید قرار گرفت.

برای تیم ملی گلف کشورمان به ویژه درخشش سجاد کرمپور ملی پوش اعزامی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات گلف قهرمانی مردان آسیا-اقیانوسیه (AAC) آرزوی موفقیت داریم.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.