جمشیدی: درخواست داریم زمین چمن گلف ورزشگاه انقلاب به فدراسیون واگذار شود
04 مهر 1402 - 22:16
دبیرکل فدراسیون گلف گفت: از وزیر ورزش و جوانان درخواست داریم که با واگذاری زمین چمن گلف ورزشگاه انقلاب به فدراسیون موافقت کند.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، مهرداد جمشیدی، دبیر کل فدراسیون گلف اظهار کرد: مسابقات گلف قهرمانی کشور مردان در رده سنی ۱۸ تا ۵۵ سال با حضور بیش از ۹۰ گلف‌باز از ۲۰ استان برگزار شد که در پایان این رقابتها ۱۰ گلف‌باز برتر که شاکله اصلی تیم ملی هستند، شناسایی شدند. پس از اردوی انتخابی، چهار نفر از برترین های گلف گزینش و به تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی یکی از مشکلات گلف را نامناسب بودن زمین چمن گلف ورزشگاه انقلاب عنوان کرد و افزود: بیش از شش دهه از عمر این زمین چمن می گذرد که به دلیل عدم رسیدگی مناسب، شرایط خوبی برای برگزاری مسابقات ندارد. البته این زمین چمن که سرمایه ملی و اعتبار کشور است، در حال حاضر در اختیار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بوده که امروز با دعوت از کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان به این مراسم درخواست داریم که با واگذاری زمین چمن گلف ورزشگاه انقلاب به فدراسیون موافقت کند تا با حمایت بخش خصوصی هر چه سریعتر بتوانیم این زمین چمن را بازسازی کنیم.

وی درباره میزان اعتبار برای بازسازی زمین چمن نیز گفت: پیش بینی اولیه ما ۵۰ میلیارد تومان است که سعی داریم با ورود بخش خصوصی این اعتبار را تامین کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.