عزیزی: زمین چمن گلف انقلاب نیاز به بهسازی دارد
04 مهر 1402 - 22:13
رئیس فدراسیون گلف گفت: زمین چمن گلف انقلاب باید به فدراسیون واگذار شود تا بتوانیم تحول بزرگی در گلف کشور ایجاد کنیم.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، حمید عزیزی، رییس فدراسیون گلف اظهار کرد: مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی کشور گلف مردان در رده سنی ۱۸ تا ۵۵ سال با شرکت بیش از ۹۰ گلف باز از سراسر کشور برگزار شد که اتفاق بزرگی برای فدراسیون گلف بود.

وی یکی از مشکلات اصلی گلف را نامناسب بودن زمین چمن گلف مجموعه ورزشی انقلاب عنوان کرد و گفت: این زمین چمن به دلیل کمبود آب و عدم رسیدگی مناسب شکل نامطلوبی به خود گرفته که امروز با دعوت از کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان این درخواست را داریم که این زمین چمن در اختیار فدراسیون گذاشته شود تا با استفاده از منابع غیردولتی بتوانیم هر چه سریعتر بهسازی و بازسازی زمین چمن را آغاز و آن را دوباره احیا کنیم.

وی افزود: تلاش بر این است که با احداث پایگاهی در کنار این مجموعه بتوانیم خدمات یکسانی به تمام بازیکنان گلف سراسر کشور بدهیم تا بهره مندی کاملی از این زمین داشته باشیم.

عزیزی ادامه داد: درست است که از حمایت نسبی وزارت ورزش و جوانان برخورداریم اما برای بهسازی زمین چمن گلف انقلاب نیاز است که از حمایت بخش خصوصی بهره مند شویم که این امر مستلزم این است که زمین چمن گلف انقلاب به فدراسیون واگذار شود تا بتوانیم تحول بزرگی در گلف کشور ایجاد کنیم.

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در پایان در ارزیابی از عملکرد کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو چین تا به امروز اظهار کرد: خوشحالم که تیم ملی والیبال چراغ طلا را روشن کرد. والیبال رشته تیمی است که مدال آن اهمیت زیادی دارد. البته در بخش انفرادی، دختران نیز تا به امروز عملکرد خوبی داشتند که امیدوارم با ورود رشته های مدال آور وضعیت دختران بهبود پیدا کند. البته قضاوت و هر گونه انتقاد الان زود است و بعد از بازی ها باید ارزیابی خود را راجع به عملکرد کاروان بیان کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.