چترنور: تلاش کردم رکورد قبلی خود را جابجا کنم
20 شهریور 1402 - 14:52
نفر اول مسابقات آزاد یک روزه گلف بانوان (با احتساب هندی کپ) در رابطه با کسب رتبه خود گفت: تلاش کردم تا رکورد قبلی خود را جابجا کنم.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، هلیا چترنور؛ نفر اول مسابقات آزاد یک روزه گلف با احتساب هندی کپ در بخش بانوان در رابطه با برگزاری دومین دوره از مسابقات آزاد یک روزه گلف بانوان که به مناسبت قیام 17 شهریور و با حضور 5 استان تهران، خوزستان، آذربایجان شرقی، گلستان و قم برگزار شد، گفت: کیفیت برگزاری مسابقات خوب بود اما انتظار حضور و مشارکت بیشتری می‌رفت.

وی در رابطه با حضور در این مسابقات افزود: در دور قبلی مسابقات آزاد شرکت داشتم که خوشبختانه توانستم رکورد قبلی خود را جابجا کنم و بیشتر تلاشم علاوه بر شرکت در این مسابقه، بهبود رکوردهای قبلی خودم بود.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود که به مسابقات کوچک توجه بیشتری شود چراکه در این مسابقات است که مشارکت‌ها بالا می‌رود و در نهایت در مسابقات اصلی کشوری می‌توانیم شاهد حضور و تعداد بالای شرکت کنندگان باشیم.

در پایان باید اشاره داشت، هلیا چترنور در مسابقات مذکور با کسب 86 اسکور (امتیاز) و با احتساب هندی کپ 65 امتیاز توانست، رتبه اول با احتساب هندی کپ را کسب کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.