جمشیدی: المپیاد استعداد‌های برتر ورزش، بزرگترین پروژه ملی ورزش کشور است
18 شهریور 1402 - 13:57
مهرداد جمشیدی، رئیس ستاد برگزاری چهارمین المپیاد استعداد‌های برتر ورزش گلف کشور گفت: المپیاد استعداد‌های برتر ورزش، بزرگترین پروژه ملی ورزش کشور است.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، مهرداد جمشیدی؛ دبیر کل فدراسیون گلف و رییس ستاد برگزاری چهارمین المپیاد استعداد‌های برتر ورزش گلف کشور در گفت‌وگو با دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان گفت: برگزاری و اجرای المپیاد استعدادهای برتر ورزش به عنوان بزرگ‌ترین پروژه ملی ورزش کشور، عاملی مهم در زمینه رشد ورزش گلف در رده‌های پایه است.

جمشیدی افزود: از اولین دوره المپیاد ساختار و تقویت استعدادیابی ورزش گلف تا امروز در بخش سخت افزاری و نرم افزاری رشد و پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم و در آینده نزدیک جامعه هدف در رقابت‌های برون مرزی و بخش قهرمانی و حرفه‌ای حرف‌های خوبی برای گفتن دارد. همچنین جا دارد از حمایت‌های بی دریغ و اصولی وزارت ورزش و جوانان در خصوص این پروژه بزرگ در سطح ورزش کشور تشکر شود.

وی ادامه داد: از شروع سال جدید ۱۰۰ ست کامل گلف برای مربیان استعدادیاب در سطح هیات‌های کشور توزیع شده است تا متعاقب آن بتوانیم چهره های جدیدی برای بدنه تیم‌های ملی، کشف و مراحل پرورش آن را فراهم سازیم.

دبیر کل فدراسیون گلف در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به جلسات فنی و اجرایی که با هیات گلف استان تهران به عنوان میزبان چهارمین دوره المپیاد صورت گرفته، برنامه ریزی ها به صورت کامل انجام شده و امیدواریم در این دوره شاهد بیشترین مشارکت نسبت به دوره های پیشین باشیم و با بهترین شکل برگزاری، پذیرای نسل آینده گلف کشور شویم در این زمینه هیات گلف استان تهران مقدمات لازم را مهیا نموده است.

لازم به ذکر است چهارمین دوره رقابت‌های گلف در اواخر ماه جاری در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.