فراهم سازی مقدمات احداث مجهزترین سایت مینی گلف استان تهران در پردیس
15 شهریور 1402 - 9:40
در نشست دوم رییس فدراسیون گلف و شهردار شهر پردیس برای فراهم سازی مقدمات احداث مجهزترین سایت مینی گلف و تورشات گلف استان تهران در شهر پردیس موافقت شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، در دیدار دکتر حمید عزیزی؛ رییس فدراسیون گلف و دبیرکل کنفدراسیون مینی گلف آسیا با رضا کارخانه؛ شهردار شهر پردیس، محمدرضا جوادی مقدم؛ عضو هیات رییسه انجمن مینی گلف کشور و محمد مبتکر سرابی؛ مدیر واحد عمران و تاسیسات شهری شهرداری پردیس در رابطه با توسعه امور ورزشی در دو بخش نرم‌‌افزاری و سخت‌افزاری به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف پیش روی این شهرداری تاکید شد.

در این رابطه، رییس فدراسیون گلف اظهار داشت: مینی گلف به عنوان یکی از رشته‌های خانواده محور، مفرح و بسیار جذاب محسوب می‌شود که می‌توان از طریق آن فرهنگ ورزش را در میان جامعه به خصوص اعضای خانواده توسعه داد.

عزیزی افزود: طی بازدید امروز و همچنین دیدارهای گذشته و شناختی که حاصل شده است، وجود قشری فرهنگی و فرهیخته در شهر پردیس کاملا مشهود است، بنابراین به عنوان یکی از خادمان خانواده ورزش کشور به گسترش ورزش مینی گلف در این شهر بسیار امیدوار هستم.

در ادامه نشست، دکتر عزیزی به همراه مسئولان شهرداری پردیس از برخی اراضی مناسب برای احداث سایت مینی گلف و تورشات گلف در شهر پردیس بازدید میدانی به عمل آوردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.