برگزاری مسابقات دوستانه مینی گلف به میزبانی ایران مال
14 شهریور 1402 - 12:17
مسابقات دوستانه مینی گلف با همکاری فدراسیون گلف به میزبانی مجموعه ایران مال برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، مسابقات دوستانه مینی گلف به میزبانی مجموعه ایران مال و با همکاری فدراسیون گلف، در بام مجموعه ایران مال برگزار شد.

نادر وادی‌خیل؛ مدیر ورزشی مجموعه ایران مال گفت: این مجموعه بر اساس اهداف سازمانی خود دارای یک مسئولیت اجتماعی خدماتی است و در این راستا برنامه‌هایی طرح ریزی شده که از بعد همگانی جذابیت داشته و قابل اجرا باشد.

وادی‌خیل افزود: یکی از رشته‌هایی که در مجموعه ورزشی ایران مال مورد توجه است، رشته مینی گلف است و قصد داریم این برنامه‌ها را به طور منظم اجرا کنیم.

وی ادامه داد: روز یک‌شنبه را به عنوان، یک‌شنبه‌های ورزش و سلامت نام‌گذاری کرده‌ایم و ایستگاه‌هایی طراحی شده است که آقایان و بانوان بتوانند در همه رده‌های سنی و بدون محدودیت، علاوه بر بازدید از مجموعه از مزیت‌های ورزشی این مجموعه استفاده کنند.

مدیر ورزشی مجموعه ایران مال با اشاره به برگزاری مسابقات مینی گلف در این مجموعه در روز یکشنبه که با حضور ۳۰ ورزشکار شرکت‌کننده آقا و خانم برگزار شد، گفت: این برنامه ورزشی تا هفته تربیت بدنی ادامه دارد و در هفته تربیت بدنی در اختتامیه برنامه از مقام‌ آوران و مجریان برگزاری این طرح تجلیل به عمل می‌آید و جوایز مورد نظر به آن‌ها اهدا می‌شود.

در پایان باید اشاره داشت، اسامی برندگان مسابقه مینی گلف ایران مال به شرح زیر است:

بخش آقایان
مقام اول: هومن حسین نژاد
مقام دوم: ابوالفضل چتر نور
مقام سوم: فرید اسماعیلی

بخش بانوان
مقام اول: هلیا چتر نور
مقام دوم: ساناز سماواتی
مقام سوم: سارینا عراقی نژاد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.