برگزاری دومین جلسه هماهنگی و هم‌افزایی المپیاد استعدادهای گلف با حضور دبیرکل فدراسیون
11 شهریور 1402 - 10:11
دومین جلسه هماهنگی و هم‌افزایی المپیاد استعدادهای کشور در رشته گلف به میزبانی تهران با حضور دبیرکل فدراسیون گلف و ریاست هیات گلف استان تهران و اعضای ستادی این رقابت‌ها برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، این جلسه در روز پنجشنبه ۹ شهریور  ۱۴۰۲، با حضور مهرداد جمشیدی؛ دبیرکل فدراسیون گلف، حسین رحیمی‌پور؛ رئیس هیات گلف استان تهران، بهناز سربازی؛ نائب رییس هیات ، لیلا سربازی؛ دبیر هیات در خصوص اقدامات انجام شده و میزبانی هیات گلف استان تهران در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور برگزار و اعضای ستاد برگزاری گزارشی از اقدامات خود را در کمیته مربوطه تشریح کردند.

رحیمی‌پور در ابتدای این جلسه ضمن بیان گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته در کمیته‌های ستادی به دبیرکل فدراسیون، آمادگی کامل هیات گلف استان تهران را در برگزاری مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر کشور اعلام و بیان داشت: تلاش می‌کنیم این مسابقات به بهترین شکل برگزار شود.

همچنین جمشیدی؛ دبیرکل فدراسیون گلف با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در ستاد برگزاری، حمایت فدراسیون را از برگزاری هرچه بهتر این مسابقات اعلام پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری این رقابت‌ها بیان کرد.

گفتنی است در این نشست: مهران رحمتی؛ مسئول کمیته برگزاری مسابقات و تشریفات، مائده خلیل‌زاده؛ دبیر کمیته برگزاری مسابقات وتشریفات، لیلا رحیمی؛ دبیر کمیته داوران، محمد مهدی عطوش؛ عضو کمیته اقتصادی، صفورا بیگی؛ عضو کمیته داوران، حنانه کاظمی؛ عضو کمیته دانش آموزی و استعدادیابی، خانم فرجی؛ دبیر کمیته اقتصادی، حسین شیرازی مقدم؛ مدیر روابط عمومی هیات گلف استان و آقایان مقیمی، حسین نژاد و خداداد از اعضای ستاد برگزاری المپیاد، حضور داشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.