عزیزی: بر خلاف تصور موجود، ورزش گلف یک ورزش کم هزینه و ارزان قیمت است
07 شهریور 1402 - 12:24
رئیس فدراسیون گلف ضمن تبریک هفته دولت گفت: بر خلاف تصور موجود از ورزش گلف، تجهیزات مورد نیاز برای این ورزش و رشته‌های تابعه آن بسیار ارزان قیمت و کم هزینه است.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گلف، در گفت‌وگوی تلفنی با رادیو ورزش به مناسبت هفته دولت و روز کارمند گفت: ورزش گلف در بحث خانواده و تفریحات سالم، قابلیت‌های بسیاری دارد.

وی ادامه داد: بر خلاف تصور موجود از ورزش گلف، تجهیزات مورد نیاز برای این ورزش و رشته‌های تابعه آن بسیار ارزان قیمت و کم هزینه است و با مبلغ یک الی دو میلیون تومان، می‌توان تمام تجهیزات مورد نیاز برای فعالیت در رشته‌های تابعه این ورزش را تهیه و تا چندین سال از آن‌ها استفاده کرد. علاوه‌براین برای ورزش گلف در بخش همگانی نیاز به لباس‌های خاص برای هر ورزش نیست و به راحتی می‌توان در هر فضایی به فعالیت در این ورزش پرداخت.

عزیزی با اشاره به فعالیت‌های موجود در جهت تحکیم مبانی خانواده و تفریحات خانوادگی و اهمیت آن در جهت حفظ سلامت اجتماعی گفت: ورزش گلف یک رشته بسیار مناسب است که قابلیت بالایی در جهت ایجاد فضای سالم و پر نشاط در محیط خانواده دارد چراکه می‌توان به راحتی در فضای خانه به ورزش مینی گلف پرداخت و از جنبه‌های مثبت جسمی و روانی آن برای سلامت خانواده بهره برد.

وی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند اشاره کرد: در هفته دولت، مسابقات وودبال قهرمانی کشور در بخش‌های مختلف به میزبانی شهر همدان برگزار شد و خوشبختانه برای اولین بار طی مسابقات از تجهیزات ورزشی ساخت داخل و تولید ملی با استانداردهای روز بین‌المللی استفاده شد که مورد استقبال بسیار بالای شرکت کنندگان قرار گرفت.

رئیس فدراسیون گلف در پایان با اشاره به قابلیت‌های ورزش گلف و جنبه‌های مثبت این ورزش گفت: در ورزش گلف و رشته‌های تابع آن جذابیت‌های بسیار بالایی وجود دارد، ادوات پرتابل رشته مینی گلف به آسانی قابلیت حمل و جابجایی دارد که می‌توان در هر فضایی که مورد تمایل باشد از این ورزش بسیار مفرح و سالم استفاده دوچندان داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.