ترحمی: شرایط اقلیمی و آب و هوایی دست میزبان نیست
07 شهریور 1402 - 8:44
رئیس هیئت گلف استان سمنان و نایب رئیس انجمن وودبال کشور گفت: از همه مجریان مسابقات نهایت تشکر را دارم اما باید به این نکته توجه داشت که شرایط آب و هوایی و اقلیمی دست میزبان نیست.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، مهدی ترحمی، رئیس هیئت گلف استان سمنان در رابطه با برگزاری مسابقات قهرمانی وودبال کشور به میزبانی شهر همدان گفت: تیم استان سمنان نسب به دور قبلی مسابقات در رده انفرادی ارتقای رتبه داشته اما متاسفانه در بخش تیمی بانوان قرار بود ۳ بانوی اعزامی به مسابقات داشته باشیم. یکی از بانوان ورزشکار که ۲ سال تلاش کرده بود، متاسفانه به علت مصدومیت نتوانست به مسابقات اعزام شود.

ترحمی با اشاره به شرایط زمین و کیفیت برگزاری مسابقات گفت: شرایط میدانی زمین مقداری سخت بود اما شرکت کنندگان توانستند به خوبی به رقابت‌های خود ادامه دهند و امتیازهای خوب شرکت کنندگان گویای سطح کیفی بالا و رقابت نزدیک بود.

وی در رابطه با مباحث مطرح شده در باره شرایط آب و هوایی و اقلیمی همدان و گرمازدگی برخی از ورزشکاران و داوران طی مسابقات گفت: از همه مجریان مسابقات نهایت تشکر را دارم اما باید به این نکته توجه داشت که شرایط آب و هوایی و اقلیمی دست میزبان نیست، امیدواریم برای دور آتی مسابقات زمان بندی مسابقات به شکل مناسب‌تری اعمال شود.

ترحمی در پایان با اشاره به کیفیت اجرای مسابقات از لحاظ اجرای قوانین بر اساس استانداردهای بین‌المللی گفت: تلاش می‌کنیم همه مسابقات چه در بخشی اجرایی و چه در بخش داوری بر اساس قوانین و استانداردهای روز بین‌المللی اجرا و پیاده‌سازی شود.

وی افزود: برای اینکه صدماتی به شرکت کنندگان وارد نشود فاصله میدانی گروه‌های شرکت کنندگان را بیش از استاندارد رعایت کردیم تا اتفاقی برای کسی رخ ندهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.