فرازمند: پیشنهاد می‌کنم لیگ وودبال کشور برگزار شود
06 شهریور 1402 - 8:33
رئیس هیئت گلف استان کرمان با اشاره به سطح کیفی بالای مسابقات وودبال قهرمانی کشور گفت: از آن‌جایی که در وودبال به سطح پیشرفت قابل توجهی دست یافته‌ایم، پیشنهاد می‌کنم لیگ وودبال کشور برگزار شود.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، محسن فرازمند؛ رئیس هیات گلف استان کرمان در رابطه با قهرمانی تیم وودبال استان کرمان در هر دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهر همدان گفت: در مسابقات کشوری سال 98 که به میزبانی استان کرمان برگزار شد، نیز تیم‌های استان کرمان قهرمان شدند و خوشبختانه امسال هم در مسابقات قهرمانی وودبال کشور تیم‌های اعزامی استان کرمان در هر دو بخش آقایان و بانوان موفق به کسب مقام اول تیمی کشوری شدند.

وی افزود: در این دور از مسابقات وودبال قهرمانی کشور، علاوه بر کسب مقام تیمی آقایان و بانوان، ورزشکاران استان کرمان توانستند در رده انفرادی بانوان مقام اول کشوری و در بخش انفرادی آقایان مقام دوم کشوری را کسب کنند.

رئیس هیئت گلف استان کرمان در رابطه با شرکت کنندگان اعزامی استان کرمان گفت: در این دور از مسابقات با 8 ورزشکار و یک داور حضور داشتیم و نکته مثبت تغییر میانگین سنی شرکت کنندگان استان کرمان نسبت به دوره قبل است که به خوبی توانسته‌ایم به روند جوان سازی سنی تیم بپردازیم.

فرازمند با اشاره به سطح کیفی مسابقات و شرایط برگزاری مسابقات وودبال به میزبانی شهر همدان گفت: سطح کیفی مسابقات در قیاس با دور قبل از کیفیت بهتری برخوردار بود.

وی ادامه داد: از هیئت گلف استان همدان و فدراسیون گلف بابت میزبانی و برگزاری بسیار مناسب و بدون حاشیه و با رعایت اخلاق بسیار تشکر می‌کنم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از آنجایی که در وودبال به سطح پیشرفت قابل توجهی دست یافته‌ایم، پیشنهاد می‌کنم لیگ وودبال کشور برگزار شود. این مهم می‌تواند به صورت چند لیگ منطقه‌ای و در نهایت به صورت یک سوپر جام قهرمانی لیگ برگزار شود و در نهایت پیشنهاد می‌کنم برای مسابقات آتی، همانند دور قبلی مسابقات که در کرمان برگزار شد به نصب دوربین در هر میدان پرداخته شود تا هم از لحاظ کیفی شاهید پیشرفت باشیم و هم به سطح استانداردهای جهانی برسیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.