فغانی: سطح و کیفیت برگزاری مسابقات عالی بود
06 شهریور 1402 - 8:25
قهرمان وودبال کشور در بخش آقایان با اشاره به شرایط برگزاری مسابقات وودبال قهرمانی کشور، گفت: سطح و کیفیت برگزاری مسابقات عالی بود.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، محمدرضا فغانی در مورد ششمین دوره مسابقات وودبال قهرمانی کشور در بخش آقایان، اظهار داشت: از سال ۹۳ تا امروز مشغول فعالیت در رشته وودبال هستم و از سال ۹۴ نیز عضو ثابت تیم ملی وودبال کشور هستم.

وی افزود: کسب مدال طلای مسابقات اخیر، سومین مدال طلای من در بخش انفرادی وودبال آقایان است و همچنین تا امروز ۳ مرتبه موفق به کسب مقام قهرمانی کشور در رده تیمی شده‌ام.

قهرمان وودبال کشور در بخش آقایان در مورد سابقه خود در مسابقات بین‌المللی، بیام کرد: در سال ۲۰۱۶ در مسابقات قهرمانی وودبال جهان در کره جنوبی موفق به کسب رتبه پنجم جهانی در رده تیمی آقایان شدیم.

فغانی در رابطه با شرایط برگزاری مسابقات وودبال قهرمانی کشور به میزانی شهر همدان گفت: شرایط برگزاری مسابقات، امکانات برگزاری و همچنین سطح کیفی مسابقات به ویژه شرکت کنندگان بسیار بالا بود.

وی ادامه داد: سطح و کیفیت برگزاری مسابقات عالی بود و مهم‌ترین رقبای من شرکت کنندگان استان کرمان بودند و رقابت‌ها در سطح بالایی بود که خوشبختانه توانستم با کسب امتیاز بیشتر به مقام اول رده انفرادی آقایان دست یابم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.