عبداللهی: سطح مسابقات وودبال قهرمانی کشور بسیار بالا بود
05 شهریور 1402 - 9:13
قهرمان ششمین دوره مسابقات قهرمانی وودبال بانوان کشور گفت: علاوه بر این امکانات و شرایط بسیار خوبی نیز در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفت.
پ
پ

نسرین عبداللهی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون گلف، با اشاره به اینکه در دوره قبلی مسابقات که به میزبانی استان کرمان برگزار شد، توانستیم مدال طلا در دو بخش انفرادی و تیمی بانوان کسب کنیم، اظهار کرد: در این دوره که در استان همدان برگزار شد توانستم مدال طلای بانوان در رده انفرادی را کسب کنم.

وی افزود: حدود ۱۰ سال است که به فعالیت در رشته وودبال مشغول هستم و در برخی مواد نیز فعالیت مینی گلف، انجام می‌دهم.

قهرمان ششمین دوره مسابقات قهرمانی وودبال بانوان کشور با بیان اینکه در دور قبلی مسابقات که به میزبانی استان کرمان برگزار شد توانستیم مدال طلا در دو بخش انفرادی و تیمی بانوان کسب کنیم، عنوان کرد: خوشبختانه در مسابقات اخیر نیز بعد از چهار سال، قهرمانی خود را تکرار کردم.

عبداللهی با اشاره به شرایط تمرینی خود، گفت: تیم وودبال بانوان کرمان مربی ندارد و بازیکنان این تیم به صورت مشترک و بدون مربی به تمرین و فعالیت وودبال می‌پردازند.

وی ادامه داد: من مدرک مربیگری ندارم و از آنجا که تیم ما نیز مربی ندارد، اغلب به عنوان مربی با دوستان و اعضای تیم تمرین انجام می‌دهم و به نوعی می‌توان گفت که بازیکن- مربی هستم.

قهرمان ششمین دوره مسابقات قهرمانی وودبال بانوان کشور در پایان با قدردانی از برگزارکنندگان و مجریان این دوره از مسابقات، اظهار کرد: از همه عوامل برگزاری مسابقات تشکر می‌کنم چراکه امکانات و شرایط خوبی را طی مسابقات در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت و سطح و کیفیت مسابقات بسیار عالی بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.