جمشیدی: در وودبال قهرمانی کشور از ابزارها و تجهیزات ملی و ساخت داخل استفاده شد
04 شهریور 1402 - 10:24
سرپرست انجمن وودبال کشور با اشاره به پیشرفت و بهبود عملکرد و فرایندهای اجرایی ششمین دوره مسابقات وودبال قهرمانی کشور، گفت: این دوره از مسابقات جنبه انتخابی تیم ملی داشت.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، مهرداد جمشیدی در رابطه با برگزاری مسابقات وودبال قهرمانی کشور که به میزبانی شهر همدان برگزار شد، گفت: طی مسابقات اخیر، تمامی استانداردهای بین‌المللی از لحاظ تعداد ورزشکاران در زمین، طول و ابعاد زمین، قوانین و ثبت امتیازها به خوبی رعایت شد.

وی افزود: نکته مثبت این است که طی برگزاری مسابقات از ابزارها و تجهیزات ملی و ساخت داخل نیز استفاده که با استقبال بسیار خوب شرکت کنندگان روبرو شد.

سرپرست انجمن وودبال کشور به حضور شرکت‌کنندگان و استان‌های حاضر در این دوره از مسابقات اشاره و اظهار کرد: رشته وودبال در نزدیک به 15 استان کشور فعال است و در این دوره از مسابقات که جنبه انتخابی تیم ملی داشت، 11 استان شرکت کردند.

جمشیدی ادامه داد: مسابقات مذکور هم در رده تیمی و هم در رده انفرادی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار و به نفرات و تیم‌های برتر در هر دو بخش جوایز و مدال قهرمانی، اهدا شد.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات شاهد پیشرفت و بهبود عملکرد و فرایندهای اجرایی از لحاظ فنی و سیستم برگزاری مسابقات بودیم، گفت: طبق قوانین و استانداردهای بین‌المللی مسابقات اجرا شد و شرکت کنندگان نسبت به دوره قبلی از کیفیت بالاتری برخوردار بودند و امتیازهای کسب شده در هر دو رده تیمی و انفرادی بسیار نزدیک بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.