دیدار عزیزی با کاشانی/ توسعه ورزش گلف و رشته‌های تابعه در مدارس
20 اردیبهشت 1402 - 10:45
دکتر حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف با دکتر حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران دیدار کرد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، دکتر حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف با دکتر حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران دیدار کرد.

حمید عزیزی در این نشست صمیمانه از احداث ۱۲۰۰ میدان مینی گلف طی ۴سال گذشته در کشور خبر داد و افزود: رویکرد فدراسیون این است که ورزش گلف و رشته‌های تابعه در بین جامعه به عنوان یک ورزش خانوادگی و کم هزینه گسترش یابد و در راستای تحقق این رویکرد از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کند.

حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در این دیدار به گسترش ورزش در بین جوانان تاکید کرد.

کاشانی گفت: در ورزشی مانند گلف و مینی‌گلف باید با آوردن خانواده‌ها به میدان ورزشی، انگیزه بیش از پیش ایجاد کرد تا ورزش گلف و مینی گلف در بین خانواده‌ها نهادینه شود.

وی ادامه داد: مدیران ورزشی هرچه تلاش برای ورزش جوانان کنند باز هم کم است و به خصوص در این رشته، گلف و مینی‌گلف باید در سطح مدارس با همکاری آموزش پروش رشد داده شود و لیگ مدارس راه اندازی شود.

وی افزود: توسعه میادین مینی گلف در فضای مناسب بوستان‌های تهران باید پیگیری شود و تعداد این میادین هرچه زودتر افزایش یابد.

عزیزی در ادامه این گفت‌وگو آمادگی فدراسیون گلف را نسبت به همکاری با شهرداری و شورای شهر تهران در خصوص توسعه این ورزش خانوادگی اعلام کرد و گفت از هرگونه همکاری برای توسعه ورزش بین جوانان استقبال کرده و پیش قدم خواهد شد.

در پایان مقرر شد تا در آینده جلسات بیشتری بین فدراسیون و اعضای شورای شهر تهران صورت گیرد و هر دو طرف راهکارهایی جهت ساخت زمین‌های ورزشی مناسب این رشته و فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب رشته‌های تابعه، ارائه و تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.