جذب ۴ میلیارد ریال حمایت بخش خصوصی توسط هیات گلف خراسان جنوبی
08 فروردین 1402 - 22:14
محمودی رییس هیئت گلف خراسان جنوبی با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان دیدار کرد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، محسن قطبی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی در دیدار اعضای هیأت گلف ضمن تبریک ایام پر برکت ماه مبارک رمضان گفت: این هیات یکی از مجموعه های پرتلاش در میان هیات ها بوده است و به دلیل فعالیت های ارزنده ای که داشتند از آقای محمودی و تیم همراه و همکار در هیات قدر دانی می‌کنیم.

وی افزود: خوشبختانه شاهد بودیم که اعضای هیأت گلف تلاش‌های فراوانی داشته اند و به نوعی فعالیت های زیرساختی و نرم افزاری بسیاری را در شهرستان های دارای هیات و زیرساخت انجام داده اند و این موضوع منجر به افزایش توقع ما از هیات شده است و معتقدیم این هیات توانایی انجام کارهای بزرگتر را دارد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: جایگاه هیات گلف در فدراسیون گلف کشور جای قدردانی ویژه دارد و با دعوت به اردوی تیم ملی فاطمه کارگر از بانوان ورزشکار استان، امیدواریم در حوزه مدال آوری در سطوح کشوری و بین المللی شاهد درخشش بیش از پیش ورزشکاران استان باشیم که این مهم دور از انتظار نیست.

محسن قطبی بیان داشت: انتظار دیگری که از هیات گلف داریم این است که با راه اندازی هیات در تمامی شهرستان های استان، در حوزه استعدادیابی فعالیت های بیشتری انجام شود و هیات با حداکثر ظرفیت اقدام به این کار نماید تا در آینده ای نزدیک شاهد درخشش ورزشکاران این رشته ورزشی در میادین ملی و بین المللی باشیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در پایان خاطرنشان نشان کرد: در هیأت گلف استان با توجه به تیم جوان و علمی، انگیزه برای پیشرفت و توسعه این رشته ورزشی کاملا مشهود است و ما نیز در مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان حمایت های لازم را از هیات های فعال و با برنامه خواهیم داشت.

جذب ۴ میلیارد ریال حمایت بخش خصوصی توسط هیات گلف خراسان جنوبی

محمودی رییس هیات گلف خراسان جنوبی در دیدار با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن تبریک سال نو و آغاز ماه مبارک رمضان به فعالیت های هیات گلف طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال گذشته با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی توانستیم مسابقات و جشنواره های مختلفی برای رده های مختلف سنی و رشته های زیرمجموعه گلف برگزار و حدود ۴ میلیارد ریال کمک مالی جذب کنیم.

وی اضافه کرد: با همکاری بخش خصوصی توانستیم دومین دوره مسابقات مینی گلف شرق کشور را برگزار کنیم که میزبانی این مسابقات، رضایت کامل فدراسیون گلف و استان های حاضر در رقابت ها را به همراه داشت.

وی به زیر مجموعه های هیات گلف اشاره کرد و ادامه داد توانستیم طی سال گذشته دو دوره آموزشی وودبال و بهکاپ و بهکاپر را در استان داشته باشیم و کمیته وودبال و کمیته بهکاپ و بهکاپر را راه اندازی کنیم.

رییس هیات گلف استان اضافه کرد: علی رغم تازه تاسیس بودن این رشته ها در استان توانستیم در رشته بکاپ جایگاه سوم را در سطح استان ها کسب کنیم.

محمودی به فعالیت شهرستان های بیرجند ، قاین و خوسف در رشته گلف و زیر مجموعه های آن اشاره کرد و گفت: توسعه گلف نیازمند همراهی همه شهرستان ها بوده با آغاز فعالیت های شهرستان ها شاهد رشد بیشتر این ورزش در استان خواهیم بود.

وی به حضور ورزشکاران استان در رقابت های کشوری اشاره کرد و افزود: طی برگزاری رقابت های قهرمانی گلف بانوان سراسر کشور از خانم فاطمه کارگر برای اردوی انتخابی تیم ملی دعوت به عمل آماده است.

محمودی یادآور شد: هیات گلف استان با همکاری لطفی توانسته در بحث ساخت لوازم و تجهیزات رشته های مینی گلف، وودبال و بهکاپ قدم های خوبی برداشته و تاییدیه های لازم را از سوی فدراسیون کسب کرده است.

رییس هیأت گلف استان اضافه کرد: برای سال جاری نیز برگزاری مسابقات مختلف و دوره های مربیگری و داوری در رشته های زیر مجموعه هیات گلف برنامه ریزی شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.