برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون گلف با حضور وبیناری روسای هیئت‌ها و اعضای مجمع
22 مرداد 1401 - 15:20

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون گلف به ریاست دکتر سینا کلهر، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و با حضور وبیناری روسای هیئت‌ها برگزار شد.

پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، مجمع عمومی سالیانه این فدراسیون به ریاست سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و با حضور دکتر حمید عزیزی رئیس فدراسیون و سایر اعضاء مجمع جهت بررسی عملکرد سال ۱۴۰۰ فدراسیون گلف به صورت وبینار برگزار شد.

محمد هاشمی سیاوشانی از امور مجامع و شکرشکن مشاور حسابرسی وزارت ورزش هم در این مجمع حضور داشتند.

این مجمع در حالی برگزار شد که برخی از اعضا از جمله نماینده داوران، مربیان و ورزشکاران در این جلسه حضور داشتند و روسای هیئت‌های گلف استان‌ها و برخی دیگر از اعضای مجمع هم به صورت آنلاین این مجمع را دنبال کردند.

این نشست به منظور بررسی عملکرد فدراسیون در سال ۱۴۰۰ و تصویب برنامه‌های سال جاری انجام شد که ضمن ارائه به مجمع مورد تأیید قرار گرفت. همچنین خزانه‌دار و بازرس فدراسیون هم گزارش خود را ارائه کردند که مورد تایید اعضا واقع شد.

دکتر عزیزی در این مجمع ضمن ارائه گزارشی مختصر از عملکرد فدراسیون، درباره توسعه همگانی رشته های تابعه و البته احداث آکادمی ملی گلف در جوار زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب صحبت‌هایی مطرح کردند و خواستار پیگیری جدی این موضوع از طرف وزارت ورزش شدند.
دکتر عزیزی در ادامه صحبت های خود گفت : فدراسیون گلف در میان فدراسیون های ورزشی همانند فلسطین در بین کشورها و بسیار مظلوم است. چرا مافیا اجازه ساخت آکادمی ملی گلف را نمی دهد؟
چرا سالهاست به این پروژه ملی توجه نشده و اجازه احداث آن در جوار تنها زمین چمن گلف نیمه استاندارد کشور داده نمی شود ؟
تاسیس آکادمی ملی گلف مصوبه مجمع و هیات رییسه فدراسیون و درخواست کل جامعه گلف و رشته های تابعه را دارد، پس نمی‌توان با آن مخالفت کرد.

دکتر کلهر نیز در بحث همگانی که مستقیما توسط معاونت ایشان اداره می شود فدراسیون گلف را جزو فدراسیون های برتر نامید و گفت: در همه مواردی که بحث ورزش همگانی مطرح بوده گلف و رشته های تابعه پای کار بوده اند و جزو فدراسیون های برتر است.

در پایان مجمع نیز برنامه های فدراسیون در سال آتی به تصویب رسید.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.