برتری سورتمه مقابل ملی حفاری در دور رفت دیدار نهایی مسابقات لیگ برتر گلف
26 فروردین 1401 - 19:52

دیدار حساس دور رفت مرحله نهایی لیگ برتر گلف بین تیم های سورتمه از تهران و ملی حفاری در اهواز برگزار شد که با برتری پایتخت نشین ها به پایان رسید.

پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، دیدار دور رفت از مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر گلف برگزار شد و تیم سورتمه در شش بازی طی دو روز و در مجموع با حساب 3 بر 2 مقابل ملی حفاری در اهواز به برتری رسید.

چیدمان خوب بابک بهادری سرمربی تیم سورتمه تاثیر بسزایی در کسب پیروزی ارزشمند در دیدار رفت مرحله نهایی لیگ برتر گلف در زمین حفاری اهواز داشت.

این دوره از رقابت‌ها با حضور ۱۰ تیم از استان‌های تهران، خوزستان، قم و اصفهان برگزار شد كه از میان ۱۰ تیم شركت كننده ۶ تیم متعلق به خوزستان بود.

پس از پایان مسابقات مرحله گروهی، تیم‌های پتروشیمی مسجد سلیمان، شاهین شهر اصفهان، ملی حفاری اهواز و سورتمه تهران به دور نیمه‌نهایی راه یافته بودند که با انجام بازی‌های نیمه‌نهایی، تیم‌های ملی حفاری اهواز و سورتمه تهران به دیدار پایانی صعود کردند.

بازی برگشت مرحله نهایی به صورت رفت و برگشت بین تیم‌های سورتمه تهران و ملی حفاری اهواز در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.