دیدار اعضای هیئت گلف هرمزگان با مدیرکل ورزش و جوانان
22 فروردین 1401 - 9:52
اعضای هیئت گلف هرمزگان به مناسبت هلول ماه مبارک رمضان و تبریک سال نو با مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار کردند.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل هیئت گلف هرمزگان، بیژن شبانکاره در این دیدار ضمن ارائه گزارش عملکرد یکساله و عرض تبریک به مناسبت هلول ماه مهمانی خداوند و تبریک سال نو گفت: حمایت‌های سازمان ورزش و جوانان از هیئت گلف استان بر کسی پوشیده نیست اما همچنان با اهداف از پیش تعیین شده فاصله داریم.

وی تصریح کرد: دو مشکل اساسی ما در سال جاری نداشتن دفتر و اتاق هیات است که محلی برای استقرار اعضا باشد و فعالیت‌های مرتبط با هیات در آن انجام پذیرد. دومین موضوع تکمیل زمین مجموعه ورزشی خلیج فارس می باشد که متاسفانه به دلیل نبود بودجه کافی و همچنین عدم جابجایی سازه هایی که در حریم زمین قرار گرفته است ساخت و توسعه آن به تعویق افتاده است که خالصانه استدعا داریم مدیر کل محترم مساعد لازم را در این خصوص مبذول فرماید.

عضو هیات رئیسه مینی گلف کشور ضمن تقدیر از اعضای هیات گلف به ویژه جناب آقای برهم رئیس اداره ورزش و جوانان و خانم ملایی رئیس هیات گلف بندر خمیر گفت: سه زمین با حضور وزیر محترم ورزش و نمایندگان استان با تلاش این دو بزرگوار به بهره برداری رسید.

شبانکاره افزود: فدراسیون گلف کشور به خصوص جناب آقای دکتر عزیزی نهایت همکاری و همراهی را با هیات گلف هرمزگان داشتند که جا دارد از ایشان قدردانی ویژه داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان نیز ضمن تبریک ایام پر برکت ماه مبارک رمضان و قدردانی از هیات گلف گفت: این هیات یکی از مجموعه های پرتلاش در میان هیات ها بوده است و به دلیل فعالیت های ارزنده ای که داشتند از تیم آقای شبانکاره قدر دانی می‌کنیم.

وی افزود: خوشبختانه شاهد بودیم که تلاش‌های فراوانی داشته اند و به نوعی فعالیت های زیرساختی و نرم افزاری بسیاری را انجام داده اند و این موضوع منجر به افزایش توقع ما از هیات شده است و معتقدیم این هیات توانایی انجام کارهای بزرگتر را دارد.

خادمی تصریح کرد: کسب جایگاه های ارزنده اعضای هیات گلف در فدراسیون گلف کشور جای قدردانی ویژه دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان بیان داشت: انتظار دیگری که از هیات گلف داریم این است که در حوزه استعدادیابی فعالیت های بیشتری انجام شود و هیات با حداکثر ظرفیت اقدام به این کار نماید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.