نمایش نی نی گلف، مقام دوم جشنواره سراسری خورشید تهران را کسب کرد
21 اسفند 1400 - 15:16
با حمایت و پشتیبانی هیئت گلف استان همدان، نمایش نی نی گلف در راستای ترویج همگانی این ورزش، مقام دوم جشنواره سراسری خورشید تهران را کسب کرد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف و به نقل از هیئت گلف استان همدان، رئیس هیئت گلف استان همدان گفت: با حمایت و پشتیبانی این هیئت، نمایش نی نی گلف در راستای ترویج همگانی این ورزش، مقام دوم جشنواره سراسری خورشید تهران را کسب کرد.

صالح جهانگرد در این باره گفت: این نمایش که توسط نویسنده و کارگردان جوان استان خانم نسا بخشی آماده شده است در جشنواره سراسری خورشید تهران که در سرای محله باقری چیتگر تهران برگزار شد رتبه دوم بخش نمایش را به خود اختصاص داد. این نمایش که در راستای ترویج همگانی ورزش جذاب گلف بوده است با استقبال مخاطبان خصوصا کودکان و نوجوانان و تقدیر از هنرمندان این نمایش همراه بود.

نمایش نی نی گلف به نویسندگی و کارگردانی خانم نسا بخشی و هنرآفرینی هنرمندان ذیل به روی صحنه رفت.

سرپرست نوازندگان: زاهد حسن زاده

بازیگران بزرگسال: نیما کمالی شاد..فاطمه جامه بزرگ، فاطمه نوری، محمد مهدی حسینی، علیرضا معصومی، سحر مهران، نگین چراغی، امیرحسین زنگنه مهران،علی عباس تقی زاده، حسن عزیزی، آرمین مخملی

بازیگران کودک: نیکا بگلری.رها سماواتی،ماهان بکتاشی،ستایش قیصری، اسما بختیاری، ستایش احسانی،

مدیر صحنه: الناز زارعی

اجرای نور و صدا: بهنام شفیع

گروه نوازندگان کودک و‌ نوجوان:آرتمیس کمیتی ،متین کاشفی،امیرعلی طاهری ،امیرعلی عبدی ،آیناز عبدی ،آرشام بهرامی ،آرشیدا بهرامی.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.