تشکیل آخرین جلسه انجمن وودبال در سال 1400
17 اسفند 1400 - 10:44
جلسه مسئولین انجمن وودبال با معرفی کمیته‌ها و مسئولین آن بصورت برخط برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، نشست مذکور که با دستور مستقیم دبیرکل فدراسیون و با تفویض اختیار موقت به محمدمهدی سعیدی صورت پذیرفت؛ معرفی اعضا کمیته‌های انجمن وودبال، دبیر و نیز تشریح برنامه‌ها در سال جدید در دستور کار قرار گرفت.

در این نشست اعظم خودکار بعنوان دبیر انجمن، مهدی ترحمی، بعنوان نائب رئیس و‌محمدمهدی سعیدی، نائب رئیس فدراسیون آسیایی بعنوان مشاور عالی انجمن با حضور سید جلال عرفانیان بعنوان سرپرست انجمن وودبال معرفی شدند.

همچنین در بخش کمیته‌ها؛ در آموزش و‌ مربیان، سارا نوروزی بعنوان رئیس کمیته، حنانه کاظمی بعنوان دبیر؛ در کمیته داوران محمدرضا فغانی بعنوان رئیس و ساره جلالی بعنوان دبیر کمیته و در کمیته جدیدالتاسیس وودبال ساحلی افشین عابد بعنوان رئیس و بهناز سربازی بعنوان دبیر کمیته معرفی شدند.

خانم‌ها سیما جمال لیوانی و حمیده سرکوبی شیرازی نیز بعنوان اعضا کمیته فنی انجمن وودبال مسئولیت خود را عهده دار شدند.

گفتنی است در نشست فوق؛ سید جلال عرفانیان ضمن خوشامدگویی به اعضا حاضر به تشریح تقویم و برنامه سال آینده انجمن پرداخت و توسعه و رشد وودبال ساحلی را مورد تاکید قرارداد.

در پایان جلسه نیز هر یک از‌ روسا و دبیران کمیته‌ها به توضیح در خصوص نحوه فعالیت‌های خود پرداخته و از اعتماد فدراسیون و انجمن به ایشان ابراز تشکر و خرسندی کردند.

مراسم تحویل ابلاغ نفرات یاد شده بزودی و‌ پس از اهدا رسمی ابلاغ سرپرست انجمن، آقای دکتر سید جلال عرفانیان، در محل کمیته ملی المپیک با حضور ریاست و دبیرکل‌محترم فدراسیون نیز انجام می‌پذیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.