جمشیدی: به رده‌های پایه اهمیت می‌دهیم/ ۱۰ نفر برتر به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند
07 اسفند 1400 - 13:23
دبیرکل فدراسیون گلف گفت: ۱۰ نفر برتر مسابقات گلف قهرمانی کشور بانوان در رده سنی ۱۸ سال به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، مهرداد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص مسابقات گلف زیر 18 سال قهرمانی کشور اظهار داشت: مسابقات گلف قهرمانی کشور بانوان در رده سنی 18 سال از دیروز با ورود تیم‌ها آغاز شد. امروز این تیم‌ها در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران به تمرین می‌پردازند و فردا و پس فردا در دو روز متوالی با همدیگر به رقابت خواهند پرداخت و نهایتا نفرات برتر انفرادی و تیمی مشخص می‌شوند.

وی تاکید کرد: در این دوره از مسابقات 40 نفر بازیکن از 8 استان کشور حضور دارند و با توجه به اینکه رده سنی زیر 18 سال رده پایه است، برای آن حساسیت زیادی داریم. ان‌شاءالله در فصل بهار سال آینده سعی می‌کنیم که اردوهای انتخابی، تدارکاتی و آمادگی این رده سنی را هم برگزار کنیم که یک تیم جوان و مقتدر داشته باشیم که چنانچه شرایط مسابقه برون‌مرزی پیش بیاید تیم در حالت آمادگی به سر ببرد و بتوانیم یک تیم جوان را به مسابقات اعزام کنیم.

جمشیدی افزود: در پایان مسابقات کشوری نتایج انفرادی و تیمی محاسبه خواهد شد و در نهایت بر اساس رنکینگ ضربه‌ای که داشتند، نفرات و تیم‌های برتر مشخص می‌شوند. 10 نفر برتر این دوره از مسابقات را به اردو دعوت می‌کنیم و ترکیب اصلی در قالب چهار نفر به عنوان اعضای اصلی تیم ملی رده سنی زیر 18 سال انتخاب خواهد شد و نهایتاً برنامه‌های سال آینده برای مباحث بین المللی و داخلی را هم خواهیم داشت و امیدواریم  امسال این تیم به خوبی بدرخشد و تیم‌های ما نتایج خوبی بگیرند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.