دکتر عزیزی: ۱۵ اعزام برای رشته‌های پنجگانه گلف پیش‌بینی شده است
17 بهمن 1400 - 11:45
رئیس فدراسیون گلف گفت: در حال تدوین تقویم سال ۱۴۰۱ هستیم که برای رشته‌های پنجگانه شامل گلف و انجمن‌های تابعه، ۱۵ اعزام پیش‌بینی شده است که اجرای آن منوط به تغییر نکردن تقویم جهانی است.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، «حمید عزیزی» در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت: در حال حاضر لیگ برتر گلف در حال برگزاری است که مسابقات هفته سوم در دور برگشت در حال برگزاری است. در گروه‌های دوگانه تیم‌های ملی حفاری اهواز و پتروشیمی در صدر هستند.

وی افزود: رقابت‌های لیگ برتر فشرده و سخت است و علاوه بر رقابت برای صعود در هر گروه، این امر در میان تیم‌های پایین جدول هم دیده می‌شود و رقابت بسیار حساس، جذاب و دیدنی است.

رئیس فدراسیون گلف عنوان کرد: در رشته مینی‌گلف برخی مسابقات برای دهه فجر در استان‌ها پیش‌بینی شده و در حال برگزاری است و در وودبال چالش مهارتی را در سراسر کشور راه‌اندازی کردیم و دور اول مسابقات نیز برگزار شده است.

وی ادامه داد: در رشته بهکاپ نیز مسابقه‌ای را در روزهای پایانی هفته گذشته برگزار کردیم و در رشته کروکت هم پیرو جلسات آموزشی در رشته‌های سه گانه به تربیت داور پرداختیم.

عزیزی خاطرنشان کرد: پیش بینی این است بعد از اتمام لیگ بتوانیم اردوهای ملی را برگزار کنیم و یک مسابقه قهرمانی کشور زیر ۱۸ سال و چند مسابقه مینی‌گلف را پیش‌بینی کردیم؛ مهم‌ترین رویداد به مناسب دهه فجر از ۱۲ تا ۱۵ بهمن مسابقه گلف قهرمانی کشوری به میزبانی مسجد سلیمان است.

وی یادآور شد: از سال آینده خود را برای مسابقات جهانی پاریس که شهریور ماه برگزار می‌شود، آماده می‌کنیم. امیدوارم مانعی برای حضور در این رقابت‌ها نداشته باشیم. مجوز حضور در این رقابت‌ها را دریافت کردیم و این مسابقات در رده سنی ۱۸ تا ۵۵ سال است.

رئیس فدراسیون گلف اضافه کرد: پیش‌بینی ما این است تا سه بازیکن به این رقابت‌ها اعزام کنیم و به اضافه تیم پشتیبانی که بتوانیم از این مسابقات به عنوان کسب تجربه بین‌المللی بهره و سطح بازیکنان را بالاتر ببریم.

وی گفت: برای سال آینده در حال تدوین تقویم اجرای ۱۴۰۱ هستیم که برای رشته‌های پنجگانه شامل گلف و انجمن‌های تابعه، ۱۵ اعزام برای ۵ رشته پیش‌بینی شده است که این امر منوط تغییر نکردن تقویم جهانی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.