افتتاح سه زمین مینی‌گلف توسط وزیر ورزش و جوانان
24 دی 1400 - 9:15
با حضور سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و سایر مسئولین سه زمین ورزش مینی‌گلف در شهرستان بندرخمیر افتتاح شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف و به نقل از هیئت گلف استان هرمزگان، در این بازدید که وزیر ورزش به همراه دکتر آرامی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار، برهم رئیس اداره ورزش و جوانان، خانم ساحلی زادگان مسئول ورزش بانوان، خانم لشتغانی مسئول بانوان فرمانداری و خاطره ملایی رئیس هیئت گلف شهرستان حضور داشتند، سه زمین مینی گلف در اداره ورزش و جوانان افتتاح شد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای این هیئت هیئت جهت حضور در ورزشگاه انقلاب تهران از شما دعوت می‌کنیم و حمایت همه جانبه در همه زمینه‌ها از این هیئت خواهد شد.

بيژن شبانكاره، رئیس هيئت گلف استان هرمزگان ضمن خوش آمدگويى به وزير ورزش در هرمزگان و قدرانى از همكارى جناب برهم رئیس ورزش و جوانان از زحمات سركار خانم خاطره ملايى رئیس هيئت گلف بندرخمير كه در اين مدت مسئوليت بسيار خوب درخشيد تشکر و قدردانی کرد.

خاطره ملایی رئیس هیئت گلف شهرستان بندرخمیر در پایان ضمن قدردانی از حمایت‌های وزیر ورزش تصریح کرد: امید داریم که بتوانیم به موفقیت‌های بیشتری دست یابیم و جایگاه استان هرمزگان را در این ورزش به سطح مطلوبی برسانیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.